خبرگزاری کار ایران

فرماندار سیمرغ

هفته دولت بهترین فرصت برای پیوند مردم با دولت است

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۲۵۱

جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت به ریاست فرج اله یداله پور فرماندار شهرستان و با حضور بخشداران مرکزی و تالارپی و روسای ادارات شهرستان سیمرغ در فرمانداری برگزار شد .

به گزارش ایلنا ،در ابتدای جلسه فرماندار سیمرغ یاد و خاطره شهدای دولت،خاصه شهیدان سرافراز و والا مقام رجائی و باهنر ار گرامی داشت و از تلاش خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی بموقع تقدیر و تشکر نمود .

وی خواستار حضور مناسب و مستمر مدیران در اجرای برنامه های هفته دولت شد و گفت ایام هفته دولت یکی از مهمترین محورها و مناسبت ها برای پیوند مردم با دولت است .

 وی بر شناساندن و معرفی عملکرد ادارات شهرستانی به اقشار مختلف تاکید کرد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا افکار عمومی در همه حال از تلاش های مسئولین خدمتگزار دولت کریمه تدبیر و امید اطلاع حاصل نمایند.

یداله پور در بخش دیگری از سخنان خود بر تشکیل نشست های چهره به چهره مسئولین شهرستان با مردم، استفاده بهنگام از تریبون های عمومی از جمله نماز جمعه ، توجه اثرگذار به فعالیت انجام شده در حوزه دهیاریها ، تعامل خوب و تسریع در انعکاس پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دستگاههای مربوطه و معرفی دستاوردها و اقدامات انجام شده تاکید نمود .

 در این جلسه در مورد برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دولت در سیمرغ بحث و تبادل نظر و تصمیماتی گرفته شد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز