خبرگزاری کار ایران

دانش آموز نابینای آملی رتبه 62 کنکور سراسری را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۵۲۲

مدیر آموزش و پرورش آمل از کسب رتبه 62 کنکور سراسری توسط دانش آموز نابینای آملی خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عباس مرزبند در گردهمایی تجلیل از خبرنگاران آمل با بیان اینکه خبرنگاران زحمات ارزشمندی صورت میدهند که باید از آن ها تقدیر کنیم،بیان کرد:در ادبیات عرفانی همه کسانی که به مقام تعالی و سعادت دست پیدا می کنند باید سخت کوش باشند و تعالی در سایه علاقه حاصل می شود و اگر در راهی قرار گرفتیم که با عشق و علاقه باشد می توانیم به مراتب خوبی و بالایی برسیم.

وی تصریح کرد: باید زمینه های فرهنگی شهز را به بالندگی برسانیم نگاه ما در این راستا است تا این فرهنگ را ایجاد کنیم.

مرزبند با تاکید براینکه خبرهایی باید در جامعه ایجاد شود که اثرگذار باشد.،گفت: رسالت خبرنگاری ایجاب می کند بررسی کنیم می خواهیم چه خبرهایی را به جامعه مهم بوده است.

مدیر آموزش و پرورش آمل ادامه داد: یک خبرنگار، معلم و فعال هر صنفی اگر خوب باشد الگو است که امیدواریم در وظیفه خطیر خود با کمک اصحاب رسانه موفق و سربلند باشیم.

وی با اعلام اینکه یک رتبه 10 کشوری در کنکور سراسری داشتیم،اظهار کرد: محل سکونت این دانش آموز در نور اما دوران تحصیل خود را در آمل سپری کرده است.

مرزبند از  کسب رتبه 62 کنکور سراسری توسط دانش آموز نابینای آملی خبر دادو افزود: سیده فاطمه موسوی دانش آموز نابینای آملی نیز در رشته علوم انسانی توانست رتبه 62 کنکور سراسری را کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز