خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران :

ایجاد 62 هزار شغل درمازندران در سال 94

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۵۸۵

فقط در سال 94 در استان مازندران 62 هزار شغل ایجاد شد و استان مازندران جزء 10 استانی بود که در سال 94 موفق به کاهش نرخ بیکاری شد ولی مشکلات زیاد است و باید تلاش بیشتری شود تا بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم .

به گزارش ایلنا، دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران در جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم هشتم شهریور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت : شهیدان رجایی و باهنر اسوه های خدمت و جهاد هستند و ضرورت دارد مراسم بزرگداشت این دو شهید سرافراز دولت و شهدای جامعه کارمندی با عظمت و شکوه برگزار شود .

احمد مظفری گفت : فرصت هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین و ترویج ویژگی های کارگزاران انقلابی و جهادی با تاسی به اندیشه و سبک زندگی شهیدان و رجایی است .

سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران تصریح نمود : در هفته بزرگداشت دولت در مازندران دستگاههای اجرایی عملکرد 3 ساله دولت تدبیر و امید را در قالب نمایشگاه امید به اطلاع مردم عزیز خواهند رساند .

مظفری افزود : در مرکز استان این نمایشگاه در قالب غرفه های مختلف در محل سالن نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا خواهد شد .

وی تاکید کرد : همزمان با هفته بزرگداشت دولت در مازندران دو جشنواره رسانه و خدمت و روابط عمومی و اقدام و عمل نیز برگزار می شود و آثار منتخب در دو بخش رسانه و روابط عمومی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

مظفری به بخشی از اقدامات دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت : دولت یازدهم با وجود تنگناهای مالی موفق شد با رشد شاخص های بهداشتی و درمانی شاخص امید به زندگی را که در سال  92 به مقدار  62 / 70 بود را به عدد  41 / 71 ارتقاء دهد .

وی تصریح نمود:  فقط در سال 94 در استان مازندران 62 هزار شغل ایجاد شد و استان مازندران جزء 10 استانی بود که در سال 94 موفق به کاهش نرخ بیکاری شد ولی مشکلات زیاد است و باید تلاش بیشتری شود تا بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران گفت : تلاش های گسترده ای در استان برای توسعه زیرساختها صورت می گیرد ولی اطلاع رسانی به خوبی صورت نمی گیرد به عنوان نمونه در سال 94 مبلغ 240 میلیارد تومان از محل ارزش افزوده در اختیار شهرداریهای مازندران قرار گرفته است ولی بسیاری از مردم از این خدمات ارزشمند دولت بی اطلاع هستند.

وی تاکید کرد : از سفارشات مهم مقام معظم رهبری تقویت اعتماد و امید مردم و به روایتی تبیین کارآمدی نظام است و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و اقدامات دولت  که در حقیقت تجلی عملکرد نظام است برای مردم خواهد بود .

مظفری همچنین از برگزاری جشنواره شهید رجایی در روز چهارم شهریور که به عنوان روزکارمند نامگذاری شده در مرکز استان خبر داد و گفت : در این جشنواره دستگاههای اجرایی برتر استان در دو حوزه فعالیتهای عمومی و اختصاصی معرفی و از گروهای تیمی فعال این دستگاهها تجلیل خواهد شد .

وی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خواست تا زمینه برگزاری هر چه باشکوه مراسم هفته دولت بویژه مراسم سالروز شهیدان رجایی و باهنر را در استان فراهم کنند.

در این جلسه همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان انتشار عملکرد دولت را موجب همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان دانست و با اشاره به اینکه خدمتگزاری و شایسته سالاری از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر است خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت شهیدان باهنر و رجایی همزمان با هشتم شهریور در تمام شهرستان های استان مازندران برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین یوسف پور به جنایت تروریستی شهریور سال 1360 منافقین کوردل اشاره کرد و اظهار داشت: تبیین جنایات سازمان تروریستی منافقین به عنوان ابزار دست استکبار جهانی و معرفی سیره و خصوصیات اخلاقی و منش مدیریتی شهیدان رجایی و با هنر از رویکردهای محتوایی مراسم بزرگداشت هشتم شهریور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز