خبرگزاری کار ایران

شعار و روزشمار هفته دولت در مازندران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۸۶۳

در استان مازندران نیز روزشماری برای اجرای برنامه های هفته دولت در مازندران تهیه و به فرمانداریها و دستگاهها ارسال گردید.

به گزارش ایلنا ،دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران گفت : از سوی شورای اطلاع رسانی دولت  شعار اقدام و عمل،  ملت-دولت؛ امیدوار و استوار به عنوان شعار هفته دولت امسال انتخاب گردید .

احمد مظفری گفت:  در استان مازندران نیز روزشماری برای اجرای برنامه های هفته دولت در مازندران تهیه و به فرمانداریها و دستگاهها ارسال گردید.

مظفری به عناوین هفته دولت در مازندران اشاره کرد و گفت :  روز سه شنبه 2 / 6 / 95 اولین روز هفته دولت به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، چهارشنبه 3 / 6 / 95 دومین روز هفته دولت به عنوان حقوق شهروندی ، محرومیت زدایی و روز پنجشنبه 4 / 6 / 95  سومین روز هفته دولت به عنوان کارمند و خدمت نامگذاری شده است .

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران افزود : جمعه 5 / 6 / 95 به عنوان  معنویت ، مردمداری ، عدالت ورزی شنبه 6 / 6 / 95 به عنوان روز بهداشت و سلامت  ، یکشنبه 7 / 6 / 95 به عنوان برجام ،امنیت و اقتدار ملی و  آخرین روز هفته دولت یعنی هشتم شهریور به عنوان شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودان خدمت  نامگذاری شده است .

سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت از برگزاری دو جشنواره رسانه و خدمت و روابط عمومی و اقدام عمل خبر داد و گفت : در روز هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان سرافراز دولت رجایی و باهنر مراسم بزرگداشتی به طور همزمان در سراسر استان برگزار خواهد شد .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز