خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح و بهره برداری از 22 پروژه عمرانی در شهرستان سیمرغ

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۹۶۷

فرماندار سیمرغ گفت: به مناسبت هفته دولت 22 پروژه عمرانی،زیربنایی ودرمانی با اعتبار 77میلیارد و 62میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سیرغ، فرج الله یدالله پور در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری سیمرغ برگزار شد،اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است برای دستگاههای دولتی، که تحولات و دستاوردهای کاری خود را به نمایش بگذارد.

وی افزود: انتظار ما از از خبرنگاران این است که در هفته دولت یار و یاور دولتمردان باشند و با انعکاس عملکرد دستگاههای دولتی از طریق اطلاع رسانی، پل های ارتباطی میان دولت و مردم را مستحکم کنند.

فرماندار سیمرغ با بیان اینکه در راس برنامه این شهرستان، افتتاح و بهره برداری پروژه هایی است که در یکسال گذشته در این شهرستان توسط دستگاههای دولتی اجرایی شد،گفت: در هفته دولت امسال در این شهرستان22 پروژه عمرانی،زیربنایی و درمانی با اعتبار 77میلیارد و 62میلیون ریال افتتاح و بهره برداری می شود.

یدالله پور تصریح کرد: از تعداد 22 پروژه 6 پروژه مربوط به حوزه امور توزیع برق شهرستان با اعتبار دو میلیارد و 168میلیون ریال،یک پروژه در حوزه آموزش و پرورش جهت احداث مدرسه 6کلاسه با اعتبار 6میلیارد و500میلیون ریال،هفت پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار حدود 28 میلیارد و744 میلیون ریال شامل طرح های لاینینگ کانال های انتقال آب ،  تجهیز ،نوسازی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی می باشد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از دو پروژه درمانی در این شهرستان در هفته دولت بیان کرد: این پروژه ها شامل بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی روستاهای رکن کلا و نجارکلای با اعتبار 10میلیارد و 650میلیون ریال است.

این مسوول به افتتاح و بهره برداری یک پروژه در حوزه آبرسانی با حفر یک حلقه چاه با ظرفیت 70 لیتر در ثانیه اشاره کرد و افزود: جهت رفع مشکل  آب شرب در حوزه جویبار ،بهنمیر و سیمرغ این حلقه چاه با اعتبار 450میلیون تومان حفر و وارد شبکه آبرسانی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیمرغ با بیان اینکه حوزه دهیاری و بنیاد مسکن پروژه آسفالت روستای نجارکلای قدیم با اعتبار یک میلیارد و 650میلیون ریال  و در بخش خصوصی نیز پروژه احداث تالار روستای سمناکلا با اعتبار 20میلیارد ریال از محل آورده شخصی هزینه شد،گفت: در حوزه عمران شهری نیز دو پروژه در هفته دولت توسط شهرداری با هزینه سه میلیارد و500 میلیون ریال اجرا شد.

یدالله پور در پایان به کلنگ زنی هشت پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: قرار است در این بخش 75میلیارد و 796 میلیون ریال  هزینه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز