خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد

تعامل با بانک ها موجب رفع موانع و مشکلات صنایع می شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۶۰۵

با تخصیص 12 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سرمایه در گردش به 16 واحد صنعتی و تولیدی محمودآباد 105 فرصت شغلی برای جوانان بیکار و جویای کار در شهر محمودآباد تا پایان سالجاری ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد،یحیی یوسف پور در جلسه رفع موانع ومشکلات تولید واشتغال،  با اشاره به موقعیت و ظرفیت های خاص شهرستان محمودآباد از جمله قرار گرفتن در جاده بین المللی ترانزیت کالا و پایتخت کشورمان و کریدر شهرهای ساحلی مازندران گفت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد از اهمیت خاصی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

 

وی گفت: متاسفانه گنجایش محدود شهرک صنعتی شهدای محمودآباد مانع از استقرار سایر صنایع جهت ایجاد فرصت شغلی جدیدشده و باتوجه به اینکه 50 هکتار از زمین های پیرامون این شهرک توسط شرکت شهرک صنعتی استان خریداری شده انتظار می رود تا با تغییر کاربری زمین موصوف بتوانیم شاهد علاقمندان به سرمایه گذاری و صنایع جدید در این شهرک باشیم که بدون شک در رشد اقتصادی منطقه موثر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: 712 واحد تولیدی وصنعتی در شهرستان محمودآباد دایر بوده که از این تعداد 85 واحد در بخش صنعت و 627 واحد آن در حوزه تولیدی و کشاورزی مشغول به فعالیت است.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان محمودآباد تصریح کرد: از ابتدای سالجاری بیش از 8 جلسه این کارگروه در محمودآباد تشکیل شده و تلاش شده است تا بهره مندی از تمام ظرفیت های موجود در محمودآباد نسبت به رفع و گره گشایی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام گردد.

وی خاطر نشان کرد : در بخش صنعت بیش از 60 واحد دایر و فعال می باشد و نزدیک به 25 واحد غیر فعال بوده و در حوزه کشاورزی نیز 584 واحد فعال و 12 واحد در حال ساخت می باشند که در مجموع 3700 نفر در این واحدها مشغول بکار می باشند.

فرماندار شهرستان محمودآباد افزود: بر اساس آمار ارائه شده از دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان 154 واحد تولیدی و صنعتی درسامائه بهین یاب در قالب بسته رونق تولید ثبت نام کردند که از این مجموعه39 واحد در حوزه صنعت و 115 واحد در حوزه کشاورزی مشغول به فعالیت می باشند.

یوسف پور گفت: از مجموعه واحدهای ثبت نام شده در سامانه بهین یاب 16 واحد شامل 9 واحد در حوزه صنعت و 7 واحد در بخش کشاورزی جهت اخذ تسهیلات بانکی به مبلغ 12 میلیارد تومان برابر مصوبه کارگروه استان به بانک های عامل استان جهت انعقاد قرارداد ثبت شده اند.

فرماندار محمودآباد افزود: با تخصیص 12 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب سرمایه در گردش به 16 واحد صنعتی و تولیدی محمودآباد 105 فرصت شغلی برای جوانان بیکار و جویای کار در شهر محمودآباد تا پایان سالجاری ایجاد خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز