خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سیمرغ تاکید کرد؛

شهرستان سیمرغ با نگاه ملی دیده شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۶۱۹

شهرستان سیمرغ در بهمن‌ماه سال 91 به برکت خون شهدای عزیز و گران قدر شهرستان به‌خصوص شهید کشوری که یک شهید ملی است سیمرغ شکل گرفت و همان‌طور که شهید کشوری را بعنوان یک شهید ملی می شناسیم انتظار داریم به شهرستان سیمرغ هم با نگاه ملی نگاه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سیمرغ ، فرج اله یداله پور فرماندار شهرستان سیمرغ روز شنبه 30 مرداد 95 در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ که با حضور نمایندگان حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری در فرمانداری برگزار شد ، اظهار داشت: کتابچه‌ای تحت عنوان سیمای شهرستان سیمرغ تهیه‌شده است و همچنین نیازمندی‌های کلان شهرستان نیز برای نمایندگان حوزه انتخابیه ارسال شده است.

وی در ادامه با اشاره به تازه تأسیس بودن شهرستان و لزوم توجه ویژه به این شهرستان اظهار داشت: شهرستان سیمرغ در بهمن‌ماه سال 91 به برکت خون شهدای عزیز و گران قدر شهرستان به‌خصوص شهید کشوری که یک شهید ملی است سیمرغ شکل گرفت و همان‌طور که شهید کشوری را بعنوان یک شهید ملی می شناسیم انتظار داریم به شهرستان سیمرغ هم با نگاه ملی نگاه شود.

یداله پور در ادامه با بیان اینکه هر شهرستان جدیدالتأسیسی قطعاً برای برآورده کردن انتظارات مردم با مشکل زیرساختی روبه‌رو است، خاطرنشان ساخت: خدا را شاکریم در طول سه سال اخیر که شهرستان استقرار یافت اقدامات بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام شد.

فرماندار سیمرغ با تأکید بر اینکه یکی از محورهای جدی و اصلی توسعه شهرستان سیمرغ بخش کشاورزی است، اظهار داشت: این انتظار وجود دارد به مشکل جدی شهرستان یعنی بحث ماندآبی توجه شود و برای حل این مشکل نیاز به اجرای طرح جامع زهکش در شهرستان است.

یداله پور در ادامه با اشاره به برنامه های هفته دولت در شهرستان  بیان داشت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد جمعه پیش رو نشست مسئولین با مردم را در مصلی برگزار شود و برحضور کلیه مدیران در این جلسه تأکید کرد  و در ادامه اظهار داشت : در روز هشتم شهریور مراسم تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر جهت تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان برگزار می شود .

این مسئول در پایان گفت: آنچه می‌تواند باعث رشد و پیشرفت و توسعه این شهرستان باشد وجود همدلی، هماهنگی و همفکری بین مجموعه مدیران و مسئولین تأثیرگذار در شهرستان است و اظهار خوشنودی نمود این همدلی در سطح شهرستان وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز