خبرگزاری کار ایران

فرماندار کلاردشت:

دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۹۸۰

دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی است که با تحویل گرفتن حجم عظیم بدهی ها و نابسامانی مالی روی کار آمد .

به گزارش ایلنا، صبح امروز چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار و روسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری کلاردشت برگزار گردید .

ایوب صالحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان معزز رجایی و باهنر اظهار داشت : دولت تدبیر و امید مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب اسلامی است که با تحویل گرفتن حجم عظیم بدهی ها و نابسامانی مالی روی کار آمد .

و ی افزود:با گفتمان در صحنه بین الملل به دنیا فهماند که ما می توانیم در دستگاه دیپلماسی با حمایت های مقام معظم رهبری به صورت عزت مندانه و با اقتدار تمام با استکبار حرف بزنیم و هیچ ترسی نداشته باشیم .

وی عنوان کرد :دولت توانست بعد از 37 سال طرح تحول سلامت  که در نظام مدیریتی بی سابقه بوده را اجرا کند و اگر بگوییم که دولت تدبیر و امید کاری نکرده بی انصافی است .

فرماندار کلاردشت افزود : طی سه سال گذشته 58 میلیارد و 400 میلیون تومان از اعتبارات دولتی در شهرستان هزینه شده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان علت اصلی عقب افتادگی کلاردشت را اختلافات داخلی برشمرد و افزود با از بین بردن این اختلافات می توان موجب  پیشرفت شهرستان  کلاردشت شد .

فرماندار کلاردشت اظهار داشت : حیات و پیشرفت شهرستان وابسته به اجرای سرشماری است و همه دستگاه ها و ادارات موظف هستند در اجرای فراگیر آن ، با ستاد اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 همکاری لازم را داشته باشند .

وی همچنین اظهار داشت : هیچ رییس اداره ای حق ندارد برخورد نادرست با خبرنگاران داشته باشد و خبرنگاران نیز اگر نقدی دارند آن نقد منصفانه باشد ،  و در پایان از خبرنگاران خواست تا عملکرد دولت را در سه سال گذشته و در هفته دولت  به سمع و نظر مردم برسانند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز