خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت:

تورم در مازندران تک رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۰۸

استاندار مازندران ، گفت: شاهد کاهش تورم و تک رقمی شدن آن در استان مازندران هستیم.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری ، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ادارات و سازمان ها دستاوردهای سه سال اخیر دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه کنند.
وی ، افزود:  نمایشگاه امسال فرصت خوبی است تا همه دست اندارکاران در بخش های مختلف استان در آن حضور پیدا کنند، و اکنون شاهد حضور بسیاری از سازمان ها و ادارات در این نمایشگاه هستیم که دستاوردهای خود را به مردم ارائه می دهند.
استاندار مازندران با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این مراسم، ادامه داد: همه مردم از این فرصت استفاده و از دستاوردهای دولت در مازندران بازدید کنند.
وی  با بیان اینکه در استان با همدلی که بین همه دستگاه های اجرایی وجود دارد شاهد رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف هستیم، افزود: علیرغم همه مشکلات در حوزه های اقتصادی و درآمدهای دولت شاهد رشد اقتصادی 4.04 درصدی در مازندران هستیم.
فلاح با اشاره به اینکه شاهد کاهش تورم و تک رقمی شدن آن در استان هستیم، گفت: بیکاری مردان در مازندران حدود 9.08 است.
وی بیکاری زنان در مازندران را بالا اعلام کرد و افزود: باید فعالیت های گسترده ای برای بانوان مازندرانی انجام شود.
استاندار مازندران با بیان اینکه در کارهای زیربنایی، جاده، آب رسانی و گازرسانی که برای مردم ضرورت دارد، قدم های خوبی برداشته شده است، گفت: در حوزه فرهنگ آشتی ملی بین مردم و هنرمندان با دولت تدبیر و امید به وجود آمده است که همه ی ما شاهد آن هستیم.
نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید با 37 غرفه ، از سوم تا هشتم شهریور ماه به مدت 5 روز در سالن ارشاد مازندران دایر است و علاقمندان می توانند از 9 صبح تا 9 شب از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز