خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مازندران:

شرکت بیش از 72 هزار نفر در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۹۰۹

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: در سال جاری بیش از 72 هزار نفر در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی شرکت کردند که از میان 40 هزار نفر در رشته معارف بوده اند.

حجت الاسلام مسعود قربانی در نشست هم اندیشی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم مرحله استانی، در محل سالن کنفرانس اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران،  اظهار داشت : این مسابقات  در یازده رشته ویژه خواهران و برادران از 14 شهریور ماه  به میزبانی ساری آغاز و به مدت 4 روز ادامه دارد.
وی افزود: 2روز از این مسابقات ویژه خواهران و در 9 رشته و 2 روز هم ویژه برادران و در یازده رشته برگزار خواهد شد .
 معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، گفت: از زمان شروع فراخوان این مسابقات تاکنون بیش از 46 هزار نفر برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت ثبت نام کردند و  ثبت نام بیش از 25 هزار نفر  هم در شهرستانها به صورت حضوری بوده است که در مجموع بیش از 72 هزار نفر از سطح استان برای شرکت در مسابقات استانی اعلام آمادگی کردند.
وی افزود : از میان 40 هزار نفر ثبت نامی رشته معارف 253 نفر حائز امتیاز راهیابی به مرحله استانی شدند  و 456 نفر هم در سایر رشته های ، اذان، حفظ، قرائت، ترتیل، ابتهال و دعاخوانی به مرحله استانی راه یافتند.
حجت الاسلام قربانی در ادامه بر ضرورت همکاری و همدلی کلیه دستگاه های فرهنگی استان در هرچه بهتر برگزاری این مسابقات در شهرستانها تاکید کرد.
وی افزود:خانواده هایی که در مباحث قرآنی کار می کنند کمتر دچار هنجارهای اجتماعی شده و از بیمه قزآنی بهره مند می شوند.
حجه الاسلام قربانی،  با بیان اینکه ساری میزبان این دوره از مسابقات استانی است،  خواستار همکاری و مشارکت شهرداری ساری  و دیگر دستگاه های اجرایی در هرچه بهتر برگزاری این مسابقات شد.

در سی و نهمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی، 15 نفر از میان خواهران  و 16 نفر از برادران به مسابقات کشوری سال 95  در رشته های، قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20جزء ، حفظ 10جزء، دعاخوانی و معارف راه خواهند یافت

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز