خبرگزاری کار ایران

همزمان با دومین روز هفته دولت؛

ساختمان اداری شهرک صنعتی شهدای محمودآباد به بهره‌برداری رسید

کد خبر : ۴۰۴۲۴۴

با حضور موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، یوسف پور فرماندار، حجت‌الاسلام موسوی امام‌جمعه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، ساختمان اداری دفتر شهرک صنعتی شهدای محمودآباد، هم‌زمان با دومین روز هفته دولت، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی درآیین افتتاح این ساختمان با اشاره به نقش صنعت و تولید در کشور گفت : با تکیه‌بر اقتصاد مقاومتی و دانش و توان نیروی داخلی می‌توان بر مشکلات چیره شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: به‌منظورخدمات‌رسانی مناسب به بخش تولید و صنعت و تکریم ارباب‌رجوع، احداث ساختمان اداری در دستور کار قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: ساختمان اداری شهرک صنعتی شهدای محمودآباد در زمینی به مساحت 2700 مترمربع، با زیربنای 290 مترمربع در دوطبقهساخته‌شده که برای ساخت آن نیز مبلغ 4000 میلیون ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

وی مهم‌ترین اهداف شرکت از احداث ساختمان اداری را جلوگیری از سردرگمی ارباب‌رجوع و ممانعت از اتلاف وقت مراجعین برای انجام امور اداری عنوان نمود و ادامه داد: با پیشگیری از بوروکراسی اداری و ارائه راهنمایی و مشاوره درست به سرمایه‌گذاران، می‌توانیم شاهد شکوفایی در بخش‌های صنعت و تولید شهرستان و استان باشیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز