خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر خبرداد:

بهره برداری از۴۳ پروژه های آموزشی،اقتصادی و زیربنایی در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۲۷۸

فرماندار بابلسر از بهره برداری۴۳ پروژه در شهرها و روستاهای منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از بابلسر ، سیدعلی اسد فرماندار شهرستان بابلسر در مراسم افتتاح نمایشگاه سیمای امید در این شهرستان ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح ۱۲پروژه عمرانی در روستاهای بابلسر خبر داد و گفت:در طول هفته دولت سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل،بهره برداری از ۴۳ پروژه در شهرها و روستاهای منطقه آغاز می شود.

وی با اشاره به افتتاح سه پروژه ورزشی در بابلسر تسریح کرد : سالن ورزشی روستای عزیزک با زیربنای حدود ۱۳۰۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵میلیاردوهفتصدمیلیون ریال ساخته شد در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مهندس اسد افزود:برای تکمیل این تعداد پروژه بیش از ۱۱۲میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی،استانی و مشارکتی هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر،بهره برداری از هفت پروژه آموزشی،ورزشی،بهداشتی و درمانی در منطقه را از جمله برنامه های هفته دولت اعلام کرد و گفت :یک واحد مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای با اعتبار ۳۰میلیارد ریال در بهنمیر نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بابلسر از آغاز عملیات اجرایی تسطیع اراضی در بیش از ۲هزار هکتار از مزارع برنج شهرستان خبرداد  و افزود:عملیات  اجرایی ۲هزار هکتار از اراضی کشاورزی در سطح شهرستان در ایام هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۶میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات مهم و چشمگیر در حوزه نظام سلامت  گفت:دو مرکز بهداشتی درمانی اوجاکسر و علی آباد در بخش مرکزی بابلسر آماده بهره برداری هست که زمان افتتاح آن بطور هماهنگ در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز