خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر:

منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر برای افتتاح و کلنگ زنی آماده است

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۵۶

فرماندار شهرستان بهشهر به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به طرح کاهش میزان پرداختی بیماران که از سال 93 آغاز شد بیش از 850 هزار نفر به بیمارستان های استان مراجعه کردند و فقط 6 درصد هزینه ها از مردم گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، فرماندارشهرستان بهشهر  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته –پنجم شهریور 95 – ضمن یاد شهدای هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای خدمتگزار به مردم یاد کرد و در میان نمازگزاران اظهار کرد: 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان کلنگ زنی و 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در بهشهر افتتاح می شود.
 
سید خالق سجادی با بیان اینکه پروژه های بسیار بزرگ منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر برای افتتاح و کلنگ زنی آماده است افزود: طی هماهنگی های انجام شده، مقرر شد این پروژه ها به دست دولتمردان خدوم کشور افتتاح شود.
 
وی ادامه داد: کارخانه کاغذ با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومان، کارخانه فولاد امیرآباد، کارخانه تصفیه روغن، یک واحد انبار و سیلو، فاز اول مجتمع خدمات رفاهی از پروژه های قابل افتتاح در بندر امیرآباد هستند و همچنین کارهای اجرایی کارخانه ام دی اف  در حال انجام است  و کلنگ احداث این کارخانه در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر جاده رستمکلا – امیرآباد ، پل روگذر سد گلورد، کانال های پایین دست سد گلورد وگازرسانی به بیش  از 50 روستای هزار جریب بهشهر از پروژه های مهم دیگر برشمرد.
 
سید خالق سجادی گفت: با احداث پل روگذر بر روی سد گلورد ، مشکل جاده حداقل 30 روستا حل می شود و کانال های پایین دست سد گلورد با هزینه ای بالغ بر 39 میلیون یورو تقریبا معادل 160 میلیارد تومان آماده ی افتتاح است.
 
وی با بیان اینکه تا پایان سال 97 تمام روستاهای هزارجریب شهرستان بهشهر از خدمات گاز بهره مند می شوند ،ادامه داد: روز گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری 3 پروژه بهداشتی و درمانی شامل بخش سی تی اسکن بیمارستان امام با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان، آی سی یو با اعتباری بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان و بخش دیالیز با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان افتتاح شد.
 
فرماندار شهرستان بهشهر به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: با توجه به طرح کاهش میزان پرداختی بیماران که از سال 93 آغاز شد بیش از 850 هزار نفر به بیمارستان های استان مراجعه کردند  و  فقط  6 درصد هزینه ها از مردم گرفته شد.
 
سجادی بخش دیالیز بیمارستان امام بهشهر را به عنوان نخستین مرکز مجهز دیالیز شمال کشور با مدرن ترین دستگاه ها اشاره کرد و افزود: خدمات بخش دیالیز رایگان به مردم ارائه می شود در حالی که دیالیز هر بیمار 250 هزار تومان برای دولت هزینه دارد.
 
وی به کمبود آب آشامیدنی در روستاهای بالادست شهرستان ، نرخ 18 درصدی بیکاری و سطح پایین امکانات رفاهی مردم بهشهر اشاره کرد و ادامه داد: میزان برخورداری از جاده آسفالت راه روستایی در کشور 65 درصد،  در مازندران 50 درصد و در شهرستان بهشهر زیر 27 درصد است حتی برخی از جاده های روستایی شن ریزی نشده است .
 
فرماندار شهرستان بهشهر گفت: با توجه به کمبود آب در روستاهای بالادست، با تانکر به روستاها آبرسانی می شود و باید با وحدت برای رفع مشکلات قدم برداشت و وجود چنین مشکلاتی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز