خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری خبرداد:

پیشرفت فیزیکی 65 درصدی پروژه مسکن مهر میارکلا

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۴۵

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری گفت: اجرای پل گهرباران به میاندورود، اجرای پل پنبه چوله به میاندورود، شروع اجرای زیرگذر سنگتراشان و اجرای ساختمان مسکن مهر میارکلا به تعداد 2620 واحد با پیشرفت فیزیکی 65 درصد از پروژه های در دست اجرای این اداره است.

به گزارش ایلنا، صادقی اظهار داشت: امروز در جهان، میزان توسعه یافتگی در بخش حمل و نقل، یکی از معیارهای ارزیابی محسوب می شود و علاوه بر این، سهم حمل و نقل در اقتصاد ملی هم انکار ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته، چهار دوربرگردان در محور ساری فرح‌آباد اجرا کردیم که سهم عمده ای در کاهش تصادفات جاده ای دارد، افزود: احداث روشنایی در دوربرگردان عالیواک و دانشگاه آزاد ساری هم انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری با اشاره به اجرای تعریض و زیرسازی آسفالت پیچ عباسعلی‌کش و جلوگیری از حوادث جاده ای در این مسیر، گفت: روشنایی پیچ اسفندان هم به منظور رفع نقاط حادثه خیز اجرایی شد.

این مسئول با بیان اینکه احداث و تعریض سه راهی پلاژ به سمت بهنمیر به طول 2.5 کیلومتر از نوع زیرسازی بتن غلطکی برای نخستین بار در سطح شهرستان و استان از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی ساری است، تصریح کرد: این محور به طول 2 کیلومتر به جداکننده با نیوجرسی بتنی مجهز شد.

وی با  اشاره به احداث دو پل عابر پیاده در فرح آباد و روبه روی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محور ساری فرح آباد، ادامه داد: احداث دوربرگردان در محور ساری نکا منطقه هولا، تعریض و اجرای آسفالت محور ساری نکا به سمت بیمارستان شهید زارع، بازگشایی تقاطع غیرهمسطح سمسکنده باند ساری به شرق مازندران، احداث و اجرای آسفالت شیب ورودی و خروجی به  ذغالچال از محور کمربندی شمالی، تهیه و  نصب جداکننده نیروجرسی در محور ساری به جویبار به طول 8 کیلومتر، روکش آسفالت محور ساری به قائمشهر و بلعکس به طول 6 کیلومتر، تعریض و ایجاد شانه خاکی محور ساری قائمشهر به منظور افزایش شانه خاکی و جلوگیری از حوادث جاده ای به طول 4 کیلومتر و جمع آوری گاردریل فلزی و جایگزینی جداول نیوجرسی از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری است.

صادقی با بیان اینکه بازگشایی محور سه راهی جویبار به سمت قائمشهر به طول سه کیلومتر در کمربندی شمالی و تعریض و شانه ازی محور تاکام از دیگر اقدامات انجام شده است، خاطرنشان کرد: احداث زیرگذر تنگه لته، اجرای روکش آسفالت قادیکلا و راه های روستایی گلما، صاحبی، ملک آباد،  دنگسرک، اردشیرکلا، معلم کلا، برارده، تنگه لته، آبندانسر و آبندانکش به طول 32 کیلومتر، اجرای 5 نقطه دیوار حائل محور سه راهی تاکام به دودانگه، تعریض و اجرای زهکشی حدفاصل عبور چاچکام هم بخش دیگری از فعالیت هایی است که اداره راه و شهرسازی مرکز استان انجام داده است.

این مسئول گفت: اجرای پل گهرباران به میاندورود، اجرای پل پنبه چوله به میاندورود، شروع اجرای زیرگذر سنگتراشان و اجرای ساختمان مسکن مهر میارکلا به تعداد 2620 واحد با پیشرفت فیزیکی 65 درصد از پروژه های در دست اجرای این اداره است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز