خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۷۸۱

در آخرین روز هفته دولت 5 پروژه در شهرستان بهشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، در آخرین روز هفته دولت  با حضور محسن اعرابی معاون بهداشتی  و درمانی  دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، حسین صیاد معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران ، فرماندار بهشهر و دیگر مسئولین شهری ، پروژه های خانه بهداشت ، داروخانه  و طرح هادی در روستای حسین آباد، جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در خلیل شهر افتتاح شد و کلنگ مرکز بهداشتی و درمانی شماره 3 خلیل شهر به زمین زده شد.
معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه افتتاح خانه بهداشت روستای حسین آباد اظهار کرد: مشارکت مردم در حوزه سلامت موضوع مهمی است که با ارتقای سطح آگاهی  ، مشارکت ها افزایش می یابد و این موضوع در ساخت مراکز بهداشتی و درمانی نیز متبلور می شود.
محسن اعرابی به ساخت دو خانه بهداشت مستقل در شرق و غرب روستای حسین آباد بهشهر اشاره کرد و افزود: با توجه به گستردگی روستای حسین آباد دو خانه بهداشت در نظر گرفته شد تا از این طریق بتوانیم به مردم خدمات بهتری در  حوزه سلامت ارائه دهیم.
وی ادامه داد: در گذشته بیماری ها با واکسن درمان می شد اما در حال حاضر با بیماری هایی مانند دیابت و فشارخون مواجه هستیم که در تمام طول عمر با بیمار همراه است و روستای حسین آباد جزو روستاهایی است که تعداد بیماران دیابتی بالایی دارد  به همین خاطر بایست برنامه های ورزشی عمومی مانند پیاده روی که کم هزینه ترین ورزش نیز هست ، بتوانیم  بیماری های دیابت ، فشارخون و چاقی را در استان کنترل کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر در حاشیه کلنگ زنی مرکز بهداشتی و درمانی شماره 3 خلیل شهر در جمع خبرنگاران گفت:زمین این مرکز از سوی خیر خلیل شهری به نام حاج شعبان روزبه  علمدارمحله ای اهدا شد و  در فاصله  دو محله ی کلاک و رکاوند قرار دارد.
محمدتقی صالح طبری زیربنای این مرکز را 320 مترمربع در دو طبقه  اعلام کرد و گفت: زمین مرکز به ارزش حدود  600 میلیون تومان است و حدود 500 میلیون تومان اعتبار برای ساخت و تجهیز مرکز بهداشتی و درمانی شماره 3 خلیل شهر برآورد شد  همچنین  این مرکز تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز