خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در مراسم کلنگ زنی سالن کشتی ۵ هزار نفره شهرستان جویبار

هیچ پروژه ای را طی این 3 سال گذشته کلنگ نزده ام

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۰۹

بالغ بر 4 هزار و 280 پروژه کلنگ زنی شده ورزشی از دولت قبل به ما به ارث رسید که 600 پروژه را به اتمام رساندیم و بخش عمده ای هنوز باقی مانده است

 به گزارش ایلنا، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم کلنگ زنی سالن کشتی 5 هزار نفره شهرستان جویبار، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام دولت، گفت: رهبری به این جانب فرمان دادند که به ورزشکاران بگویید که بنده قدردان تلاش آن ها هستم.

وزیر ورزش با نقل خاطره ای از دیدار با شهید رجایی در سال 60، عنوان کرد: شهید رجایی در آن دیدار مسئولیت وزارت ورزش را خطیر دانست و تربیت نسل جوان و جهت دهی و پرورش جوانان در میدان را از جمله این رسالت ها دانست.

گودرزی با بیان این که مازندران قلب ورزش ایران است، عنوان کرد: چارچوب ورزش کشور در عرصه های قهرمانی تحت تاثیر مازندران و مازندران تحت تاثیر جویبار است.

 وی، با اشاره به این که کشتی پهلوانان مازندران در میدان، صادقانه و با همه وجود است، افرود: کسانی که موجب اعتلای نام ایران شده اند و در این رقابت ورزشی-سیاسی، نام ایران را بلند آوازه کرده اند، شایسته قدردانی اند و ملت ایران نیز قدردان این حماسه آفرینی های ورزشی اند.

وزیر ورزش، هفته دولت را فرصتی برای انعکاس عملکرد دولت و بیان مطالبات مردم از دولت دانست و تصریح کرد: دولت، دولت نظام اسلامی و بخشی از آن است و باید پشتیبانی شود، همانطور که همه آحاد جامعه، علما، نخبگان و ... حمایت می نمایند و جای قدردانی دارد.

وی کاهش تهدیدها و تحریم را که در پی به فرجام رسیدن برجام به تحقق رسید را از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید بیان کرد و عنوان داشت: متاسفانه برخی در پی منکوب کردن این اقدام هستند، حال آن که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با دولتمردان بیان فرمودند که نقدهای معظم له به عهد شکنان خارجی است نه به داخلی ها.

وزیر ورزش و جوانان افزایش صادرات نفت را از دیگر دستاوردها و اقدامات دولت یازدهم برشمرد و گفت: صادرات نفت به 800 هزار بشکه رسیده بود و اگر این اتفاق مهم نمی افتاد سیر نزولی ادامه می یافت.

گودرزی رفع ایران هراسی و از میان بردن اجماع جهانی علیه ایران اسلامی را از دیگر نتایج ارزشمند برجام توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: بر طرف شدن ممنوعیت نقل و انتقالات پول که مشکلات عجیبی را بر کشور اعمال می کرد، از دیگر دستاوردهای برجام بود.

وی افزایش میزان مشارکت در سرمایه گذاری داخلی و خارجی، رشد مثبت اقتصادی،  تثبیت شرایط اقتصادی و عدم وارد شدن شوک به اقتصاد، توسعه زیر ساخت ها، راه، بیمارستا ن ها و ورزشگاه ها را از دیگر اقدامات دولت عنوان کرد و گفت:  بالغ بر 4 هزار و 280 پروژه کلنگ زنی شده ورزشی از  دولت قبل به ما به ارث رسید که 600 پروژه را به اتمام رساندیم و بخش عمده ای هنوز باقی مانده است و یکی از اولویت های ما اتمام این پروژه ها بوده است و جز کلنگ زنی پروژه احداث سالن کشتی 5 هزار نفره شهرستان جویبار در روز جاری، هیچ پروژه ای را طی این 3 سال گذشته کلنگ نزده ام .

وزیر ورزش و جوانان، خاطر نشان ساخت: ورزش جویبار را به صورت خاص می نگرم و  نمونه عینی اش همین پروژه سالن کشتی است که اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان طلب می کند و ظرفیت تماشا چیان آن 5 هزار نفر و سالن مدرنی است با فضاهای اصلی بالغ بر 10 هزار متر مربع اعم از سالن اصلی مسابقه و تمرین و سونا، جکوزی، جایگاه برای میهمانان خاص و ... که امیدوارم پاسخی در خور به ورزش مازندران و کشتی جویبار باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز