خبرگزاری کار ایران

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهشهر خبرداد:

پرداخت بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۸۲۷

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهشهر از پرداخت بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در بهشهرخبرداد.

رییس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر در حاشیه نمایشگاه  دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در 3سال گذشته برای 1هزار و 547نفر از طریق مراکز کاریابی اشتغال ایجاد شد و در سال 93مجتمع ورزشی شهدای بهشهر به مساحت 1500مترمربع به بهره برداری رسید.
نبی اله صفری از 678 تعاونی ثبت شده در شهرستان بهشهر خبرداد و گفت:از این تعداد 220تعاونی فعال،97 تعاونی غیرفعال و مابقی در دست اقدام هستند و تعاونی سهام عدالت با حدود 130هزار عضو بزرگترین تعاونی شهرستان بهشهر است.
وی ادامه داد:اداره کار که دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نیز هست با  همکاری ادارات و نهادهایی همچون کمیته امداد،بهزیستی،فنی و حرفه ای،صنعت و معدن،فرهنگ و ارشاد،صندوق کارآفرینی امید و جهاد کشاورزی توانست از سال 92تا سال 94مبلغ 19 میلیارد تومان بابت خود اشتغالی به 1648 نفر و مبلغ ا میلیارد و 440 میلیون تومان بابت مشاغل خانگی به 651 نفر  تسهیلات وام  با بهره  4درصدپرداخت شد.
رییس  اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی گفت:92واحد در شهرک صنعتی بهشهر و سفیدچاه مجوز فعالیت دارند که 438نفر در54واحد فعال مشغول به کار هستند البته باید گفت شرکت هایی که یکسال فعالیت تولیدی نداشتند،واحد غیرفعال محسوب می شوند.
صفری به فعالیت34واحد تولیدی خارج از شهرک اشاره کرد و افزود:1هزار و 296نفر در این واحدها و 1هزار و 100نفر در 32واحد تولیدی و خدماتی بندر امیرآباد اشتغال دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز