خبرگزاری کار ایران

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بهشهر خبر داد:

پرداخت بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات به صنعت بهشهر

asdasd
کد خبر : ۴۰۶۸۳۵

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بهشهر گفت:پس از بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در کمیته تسهیل و رفع موانع تولید،7واحد تولیدی مهم برای دریافت تسهیلات بانکی به ارزش 8میلیارد و 300میلیون تومان به بانک معرفی شدند.

رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بهشهر در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در گفتگو با خبرنگار ایلنا به مهمترین اقدامات انجام شده حوزه های صنعت ،معدن و تجارت بهشهر در 3سال گذشته اشاره کرد و گفت:کارخانه تولید ام دی اف در بندر امیرآباد بهشهر، مجتمع تولید کاغذ امیر،واحد تولیدی آب معدنی سن بی و واحد تولیدی شکوفه بهارنرگس از مهمترین پروژه های ملی دولت تدبیر و امید در بهشهر است.
اسماعیل هادی نژاد کیاسری گفت:پس از بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه تعطیل در کمیته تسهیل و رفع موانع تولید،7واحد تولیدی مهم برای دریافت تسهیلات بانکی به ارزش 8میلیارد و 300میلیون تومان به بانک معرفی شدند.
وی ادامه داد:به منظور نظارت بر روند واحدهای اقتصادی از 20هزار و 716 واحد و بنگاه اقتصادی در  بهشهر بازرسی شد که در نهایت 2هزار و 745 واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده ها جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد و گرانفروشی،عدم درج قیمت،عدم صدور فاکتور از مهمترین عناوین تخلفات  است.
رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان بهشهر ارزش ریالی پرونده های متخلف را 2میلیارد و 344میلیون و 260هزار و 861ریال اعلام کرد و افزود :901 مورد گزارش و شکایات مردم به صورت تلفنی،حضوری و کتبی به ستادخبری اعلام شد که پس از بررسی تیم بازرسی523مورد تخلف محرز شد و 299مورد به عنوان غیر متخلف شناخته شدند و 119مورد به شکایت شاکیان منجر شد.
هادی نژاد کیاسری قاچاق کالا را یک ویروس بر پیکره اقتصاد و تولید داخلی بر شمرد و از 919مورد بازرسی و گشت های مشترک با دستگاه های مرتبط خبر داد و گفت:101مورد قاچاق کالا در 3سال گذشته در بهشهر کشف شد که سیگار،مواد بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی به ارزش680میلیارد ریال مهمترین کالاهای قاچاق بودند.
وی از بازرسی 2هزار و 38واحد خبازی،آرد فروشی،کارخانجات تولید آرد به منظور نظارت بهینه بر روند فعالیت های آرد و نان خبر داد و گفت: از این تعداد204مورد متخلف شناسایی شدند و 103 بازرسی  به طور مشترک با شرکت غله و بازرگانی،دانشگاه علوم پزشکی،فرمانداری و نیروی انتظامی انجام شد.
رییس اداره صنعت،معدن و تجارت به فعالیت بیش از 8هزار واحد صنفی،اتحادیه صنفی و یک اتاق اصناف به منظور نظارت و ساماندهی بر بازار بهشهر اشاره کرد و افزود:انتخابات اتحادیه های صنفی در اتاق اصناف در زمان مقرر انجام شد،هیچ اتحادیه ای غیرقانونی  نیست و بازرسی  بر واحدهای صنفی توسط تیم بازرسی اتحادیه در سطح بازار اجرا می شود.
 هادی نژاد کیاسری  فروشگاه های بزرگ زنجیره ای در راستای تسهیل در خرید و کاهش هزینه ها را یکی دیگر از برنامه های دولت برشمرد و خاطرنشان کرد:6 فروشگاه بزرگ ، ساماندهی 6واحد  پخش و عمده فروشی ، برگزاری4دوره نمایشگاه بهار و پاییز، برگزاری 2مرحله جشنواره فروش مبلمان و لوستر، صدور 252واحد پروانه کسب برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان ،ایثارگران ،صدور 4هزار و 733مورد مرزنشینان را بخشی از فعالیت های انجام شده دولت تدبیر و امید است.
وی ادامه داد:4هزار بافنده فرش دستبافت دارای کارت شناسایی در شهر مشغول به فعالیت هستند که به 80بافنده فرش دستبافت به ارزش 2میلیارد و 910میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد و به منظور نظارت دقیقتر بر بازار ،کارت و بیمه 50نفر که کار تولیدی فرش  دستبافت نداشتند،لغو شد.
رییس اداره صنعت،معدن و تجارت رونق تولید ،بهبود وضعیت کسب و کار،حمایت از سرمایه گذاران در بهشهر با نگاه تولید داخل و نظارت دقیقتر بر بازار به منظور حذف کالاهای قاچاق را از مهمترین برنامه های شش ماه دوم سال جاری برشمرد و در پایان از مردم خواست از طریق سامانه 124نظرات،پیشنهادات و شکایات  از تخلفات اقتصادی مانند گرانفروشی ، کم فروشی به ستاد خبری اعلام کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز