خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر تعاون؛ دوازدهمین مرکز اورژانس اجتماعی مازندران در آمل افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۱۶

دوازدهمین مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران با حضور معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان بهزیستی کشور در آمل آغاز بکار کرد.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آمل، با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی مازندران، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل دوازدهمین مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران در بلوار شهید منفرد شهرستان آمل آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم  از برتری این سازمان در جشنواره شهید رجایی و امور تخصصی بیان کرد و گفت: مهمترین ابعاد سازمان بهزیستی راهبرد پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معلولیت است که طی دعوت مقام معظم رهبری از سازمان مسئول در حوزه اجتماعی خواستار رسیدگی بر کاهش آسیب‌ها و معلولیت‌ها و تاکید و نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط بر کاهش اعتیاد، طلاق، روحی روانی، بروز معلولیت داشتند.

انوشیروان محسنی‌بندپی از فعالیت 22 هزار نفر نیروی انسانی متخصص و کارشناس در حوزه بهزیستی کشور عنوان کرد و گفت: در سال گذشته در حوزه اورژانس اجتماعی بهزیستی و این بخش موفق شد 2800 زن و 1440 مرد را انجام خودکشی منصرف کند و به چرخه زندگی باز گرداند.

وی ادامه داد: این سازمان در زمینه پیشگیری از معلولیت نیز اقدامات خوبی صورت گرته است و آزمایشات مشاوره ازدواج و ژنتیک اجباری شده است.

رئیس سازمان بهزیستی از تولد سالانه 25 تا 30 هزار فرد معلول در کشور عنوان کرد و گفت: با وجود علم روز دنیا می‌توان این تعداد را ریشه‌کن کرد.

وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس اجتماعی شهرستان آمل به عنوان 192‌مین مرکز کشور محسوب می‌شود که از امروز فعالیت خود را رسما آغاز کرده است، افزود: راه‌اندازی دیگر مراکز اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 50 هزار خانوار شهری از برنامه‌های آینده این سازمان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز