خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رییس جمهور:

انسجام حاکم بر فضای مدیریت بحران مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۵۰۲

حسین فریدون، نماینده ویژه رییس جمهور پس از بازدید از برخی مناطق توفان زده در قائم شهر در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، از تلاش ها و مجاهدت های بی وقفه امدادگران تقدیر نمود و گفت : معنای واقعی مدیریت جهادی را در مدیریت بحران دیدم.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری وی تصریح کرد: مدیریت جهادی یعنی این که انسان همه آسیب دیدگان را برادر، خواهر و خانواده خود و تمام خانه های تخریب شده را خانه های خود بپندارد.

دستیار ویژه رییس جمهور، انسجام حاکم بر فضای امداد رسانی به این حادثه در مازندران را ستود و یاد آور شد: بحمدالله این حادثه علیرغم خسارات به بارآورده در استان، تلفات جانی در بر نداشته است و لذا باید با امید و تلاش مضاعف به سرعت خسارت ها را جبران نمود و نیازمندی ها را تامین کرد.   

وی با بیان این که عمده حوادث شمال کشور مربوط به سیل است و بروز توفان در این منطقه غافلگیر کننده بوده است، گفت: باید از همکاران وزارت نیرو و نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج که در برقراری برق و تامین امنیت مال و زندگی مردم اهتمام کردند قدردانی نمود و اذعان کرد که این انسجام حاکم بر فضای مدیریت بحران در استان و هم دلی و هم افزایی نیروهای مختلف در صحنه کم نظیر و ستودنی است.

نماینده رییس جمهور، بر استمرار جلسات ستاد مدیریت بحران در راستای حفظ آرامش مردم و تداوم خدمت رسانی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: اگر در صحنه باشیم و کارها را با همین عزم و اراده دنبال کنیم، مردم ضعف های احتمالی را می بخشند و در جهت انجام مطلوب تر کار همکاری می کنند.

وی بر تجمیع ظرفیت ها و توانمندی ها تاکید کرد و بیان داشت: مردم منطقه بسیار نجیب، صبور و محترم هستند و بنده در بازدید ها تحت تاثیر شخصیت والای این عزیزان قرار گرفتم که چگونه زحمات مسولان استان را ستودند، لذا نباید بگذاریم آثار این تخریب ها در شهر ها بویژه مناطق روستایی باقی بماند.

فریدون با اشاره به این که رییس جمهور از لحظات نخست حادثه شدیدا نگران و بیقرار بودند و دستورات لازم را به معاون اول صادر نمودند و بنده را نیز مامور پیگیری مساله کردند که بنده قبل از عزیمت به طور مرتب با استاندار در تماس بوده ام، افزود: مساله را با دکتر نوبخت پیگیری نموده ام و قانونا باید بنیاد مسکن خسارات را به طور کامل برآورد کند تا از طریق وزارت کشور برای طرح در نخستین جلسه هیات دولت ارایه شود.

 وی با اشاره به این که در تهران آمادگی کامل برای مدیریت این موضوع و پاسخ به نیازمندی ها وجود دارد، تصریح کرد: باید با نهایت تلاش، مشکلات مردم را حل کنیم و مطالبات آنان را دنبال نماییم.

 دستیار ویژه رییس جمهور، فضای خدمت رسانی به مردم و تامین زیر ساخت ها را در بازدید های خود بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: با کسانی که به دنبال سوء استفاده از این موقعیت برای سوداگری باشند برخورد خواهیم کرد.

وی، افزود: بنده مسایل را به صورت مستمر دنبال می کنم و با استاندار نیز به طور مرتب تماس خواهم داشت و در صورت لزوم دوباره به استان سفر خواهم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز