خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت مدیره کانون کارفرمایان مازندران:

بیان مشکل کارفرما عملا در استان مازندران گزارشی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۰۵۲

ایجاد اشتغال و مرتفع شدن مشکل کارفرما عملا در استان مازندران گزارشی است ، سود بانک ها نیز افزایش یافت و برخی از بانک به حوادث غیر مترقبه تمکین نمی کنند.

سید حمزه درواری در جلسه شورای هماهنگی تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران که در سالن اجتماعات این اداه کل با حضور یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندروددر مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، اظهار داشت: آمارهایی که از سوی دولت های مختلف که مبنای برنامه ریزی قرار می گیرد صحیح نیست  و لازم است تا نسبت به این آمارها بررسی بیشتری انجام گیرد.
 
وی افزود: بیشتر این آمارها بر اساس مدلینگ غربی است و اینکه آمارهایی از قبیل کاهش تورم و کاهش بیکاری در جامعه مطرح می شود نادرست است ، بیکاری جوانان در جامعه اسفناک است که صحت این مطلب در جامعه ملموس و محسوس است .
 
عضو هیئت مدیره کانون کارفرمایان مازندران به حوزه کارگر و کارفرما اشاره کرد وگفت: ایجاد اشتغال و مرتفع شدن مشکل کارفرما عملا در استان مازندران گزارشی است  ، سود بانک ها نیز افزایش یافت  و برخی از بانک به حوادث غیر مترقبه تمکین نمی کنند.
 
وی به اصل 42 و 43 قانون تامین اجتماعی اشاره و آنرا دارای اشکالاتی دانست ، افزود: در این قانون به حوزه کارگری و کارفرمایی به خوبی پرداخت نشده و این دو اصل نیاز به اصلاح دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز