خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه مازندران اعلام شد؛

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۴۵

رئیس پلیس‌ راه فرماندهی انتظامی استان، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز چهارشنبه (24 شهریورماه) تا پایان هفته خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس سرهنگ "جعفر محمدنژاد" ، گفت: در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور خودروها در روزهای پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای "هراز، کندوان و فیروزکوه" اعمال خواهد شد .

وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 شهریورماه از محورهای "کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 26 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 شهریورماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل،  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه 26 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.  

سرهنگ محمدنژاد، با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، گفت: تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه (24،25، 26شهریورماه) از محور هراز ممنوع است.                                                          

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14روز جمعه 26 شهریورماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه 27 شهریورماه  از "رودهن" به سمت آمل ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از " آب اسک" به رودهن ( محدوده مشاء ) بصورت یک طرفه است.  

وی همچنین به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد کلیه تریلرها به استثناء حاملان موادسوختی و فاسد شدنی ازساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای چهارشنبه و جمعه ( 24 و 26 شهریورماه ) از" تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب زدگی در رانندگی، پلیس‌ را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی یاری کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه ‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه ‌های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز