خبرگزاری کار ایران

معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری مازندران خبرداد:

پرداخت 773میلیاردریال تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۷۴۷

معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع استانداری مازندران گفت : تاکنون 773 میلیاردریال در قالب 79 فقره تسهیلات طرح بسته حمایتی دولت به واحدهای تولیدی مازندران پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، حسن خیریان پور در دومین جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان های غرب مازندران که در فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن برگزار شد ، افزود : از 3 هزار و 782 نفری که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده بودند تعداد یک هزار و یک نفر به بانک ها معرفی و 513 نفر نیز به شعب ارجاع داده شده اند.

وی سهم استان مازندران از بسته حمایتی دولت را 470 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت : متاسفانه روند پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی متقاضی به دلیل عدم همکاری بانک ها به کندی پیش می رود که اصلا مورد قبول نیست و باید این روند شتاب بیشتری به خود گیرد.

خیریان پور با بیان اینکه عملکرد بانک ها به صورت کشوری ارزیابی می شود ، خاطرنشان کرد : از مجموع 79 فقره تسهیلات پرداخت شده سهم بانک کشاورزی 25 فقره ، تجارت 15 فقره ، ملی 13 فقره ، صنعت و معدن 9 فقره ، ملت 8 فقره ، سپه 3 فقره ، توسعه تعاون 2 فقره ، رفاه 3 فقره و صادرات یک فقره بوده است.

وی تصریح کرد : در سه شهرستان تنکابن ، رامسر و عباس آباد تنها 4 فقره پرداختی داشتیم که این تعداد اصلا قابل قبول نیست و باید بانک ها سرعت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

به گفته خیریان پور ، اگر متقاضیان در مرحله تکمیل پرونده با مشکل مواجه شدند به فرمانداری اعلام نمایند تا هرچه سریعتر موانع برداشته شود.

وی یادآور شد : اگر فرد یا افرادی در سطح دستگاه های اجرایی و بانک ها در روند ارائه تسهیلات تعلل و کوتاهی کنند حتما با آنها برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز