خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی :

شهرستان محمودآباد نیازمند توجه جدی است

کد خبر : ۴۱۱۰۶۲

ایلنا: فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: توجه به ظرفیت های بی بدیل این شهرستان شکوفایی اقتصادی منطقه را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد ،یحیی یوسف پور در دیداری که با حضور علی اسماعیلی نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر محمودآباد در این شهرستان برگزار شد ، با اشاره به ظرفیت های بی بدیل محمودآباد اظهار داشت :برخورداری از 30 کیلومتر ساحل ، جنگل بکر ، شهرک صنعتی فعال ، نیروی انسانی توانمند و... را می توان از جمله این ظرفیت ها برشمرد و شکوفایی آن ها  نیازمند توجه جدی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به نیاز حمایت از بخش تولید ، گفت: بالابودن نرخ سود بانکی امروز آفت بخش تولید شده و با کم شدن نرخ سود گام موثری در راستای رفع چالش اصلی تولید برداشته خواهد شد.

یوسف پور در ادامه با اشاره به اینکه امروز زباله به یک معضل بزرگ برای شهری ساحلی شمال کشور تبدیل شده ، افزود: معضل پسماند شمال کشور یک موضوع محلی نیست و باید با دید ملی به آن توجه کرد.

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: شرایط اجرای زیر ساخت برای حضور صنایع بزرگ همچون پتروشیمی وفولاد در سطح استان از جمله محمودآباد فراهم است اما متاسفانه تاکنون این اتفاق مهم اجرا نشده و حمایت مسوولان ملی را می طلبد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز