خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت تکمیل پارک موزه به عنوان پیشانی بلند استان در هشت سال دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۳۱

نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: پارک موزه دفاع مقدس پیشانی بلند استان در هشت سال دفاع مقدس و شناسنامه و هویت ما محسوب می شود.

به گزارش ایلنا، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با فرماندهان نیروهای مسلح استان  ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و هفته دفاع مقدس از عید سعید غدیر به عنوان افضل اعیاد نام برد و اظهار داشت: عید غدیر تکمیل کننده دین است  ونص صریح قرآن به شمار می آید.

وی افزود: اسلام منهای غدیر اسلام ثقیفه خواهد شد این در حالی است که ما یک اسلام با عقبه را پذیرفتیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اسلام دینی است که تاکنون استمرار داشته است، گفت: عید غدیرتکمیل کننده اسلام است بنابراین هر کس غدیر را منکر شود اسلام را منکر شده است.
 
وی با اشاره به اینکه اسلام بدون غدیر مانند قلب مرده است، عنوان کرد : انقلاب و غدیر بهم پیوند خورده است.
 
آیت الله طیرسی ، افزود: انقلاب اسلامی ریشه در غدیر و حقیقت دارد و پیوند میان غدیر و قرآن موجب شده تا انقلاب ما یک انقلاب غدیری، قرآنی و خدایی باشد.
 
وی با اشاره به هفته دفاع مقدس ، این هفته را بسیار ارزشمند دانست و گفت: شما نیروهای مسلح در چنین روزی با سربند یا زهرا، یا حسین و... در زیر قرآن رژه می روید .
 
آیت الله طبرسی به احداث پارک موزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: احداث و راه اندازی این پارک موزه که چندین سال است که شروع شده است و دست به دست می چرخد برای ما بسیار حائز اهمیت است.
 
وی با بیان اینکه تکمیل این پروژه انقلابی  و ارزشمند از آرزوهای دیرینه است ، گفت: پارک موزه دفاع مقدس پیشانی بلند استان در هشت سال دفاع مقدس و شناسنامه و هویت ما محسوب می شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: چنانچه این پارک موزه به سرانجام برسد لحظه به لحظه یاد وخاطر شهدا درآن زنده می شود و نسل سوم و چهارم نیز شهدای دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.
 
وی با بیان اینکه همه موظفیم تا حافظ خون شهدا باشیم ، گفت: باید برای تحقق این امر بیشتر تلاش کنیم.
 
آیت الله طبرسی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص امنیت اشاره کرد و افزود: امنیت جامعه امروز مرهون خون شهدا و تلاش بی وفقه نیروهای مسلح است .
 
وی افزود: حکومت بدون ارتش وسپاه و نیروهای مسلح  نمی تواند دوام یابد بنابراین باید با حفظ این نیروها حکومت را نیز حفظ کنیم.
 
آیت الله طبرسی تاکید کرد: انقلاب کردن آسان است اما انقلابی ماندن  سخت است و اینکه شعار دادن برای رهبری آسان اما در خط رهبری ماندن سخت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز