خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر خبر داد:

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۶۴

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر از اجرای بیش از 100 برنامه دفاع مقدس در سطح شهرستان بهشهر خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرمانده سپاه شهرستان بهشهر در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس با بسیج رسانه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: استکبار جهانی که چشم طمع به منابع و انرژی خاورمیانه داشتند همواره به دنبال نفوذ در منطقه بودند اما ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) با عزم و اراده راسخ و ایمان قوی به پیروزی رسیدند.
عابدین داغمه چی پیروزی دوران دفاع مقدس را یادآور ولایت پذیری و بصیرت ملت ایران دانست و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری با شعار" ما آماده ایم" اجرا می شود.
وی از اجرای بیش از 100 برنامه دفاع مقدس در سطح شهرستان بهشهر خبر داد و رژه حماسی گردان های بیت المقدس و کوثر ، رژه موتور سواران، همایش نهضت روشنگری، ویزیت رایگان پزشکی، مراسم پیاده روی، همایش میقات صالحین و سبک زندگی اسلامی را از برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
فرمانده سپاه شهرستان بهشهر از  برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، تیراندازی، فوتسال، مسابقات و جشنواره های فرهنگی خبر داد و افزود: مراسم یادواره شهدا در 11 حوزه مقاومت بسیج برگزار می شود.
عابدین داغمه چی با اشاره به عناوین روزهای این هفته گفت: تبلیغات و فضاسازی محیطی، کنفرانس خبری، دیدار با امام جمعه شهرستان بهشهر، مسابقات و جشنواره های فرهنگی – ورزشی – نمایشگاه دفاع مقدس ، یادواره شهدای فراشمحله و زیروان، کوه پیمایی از برنامه های عمومی هفته دفاع مقدس سال جاری است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز