خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران؛

کارگروه کنترل و کاهش طلاق برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۲۹۴

نشست کارگروه مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی با موضوع کنترل و کاهش طلاق با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران، مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، فرماندار ساری در این نشست گفت:‌ ورود به مسائل اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه ها و نهادها است.

احمد حسین زادگان با بیان اینکه نباید به موضوعی مانند طلاق، نگاه یک سویه داشته باشیم، اظهار داشت: طلاق هم مانند سایر مسائل اجتماعی، نشات گرفته از موارد مختلفی است که یک به یک باید بررسی شوند.

وی با اشاره به اینکه دنیای مدرن امروز با مشکلات متفاوتی مواجه است، افزود:‌ متفاوت بودن مسائل دنیای امروز، باعث شده تا شخص مقام معظم رهبری، مسئولیت این کارگروه را در راس بر عهده گیرند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

این مسئول با بیان اینکه وقتی شخص مقام معظم رهبری اینچنین پای کار هستند مسئولیت ما چند برابر است، گفت: ایشان به درستی مسئله را درک کردند و خواستار کاهش و رفع مشکلات اجتماعی هستند.

در این نشست مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران اظهار داشت:‌ گستردگی مسائل اجتماعی، به همان میزان پیچیدگی این موضوعات را هم به همرا دارد.

عیسی قاسمی طوسی افزود: فرصت های اجتماعی اگر مورد توجه قرار نگیرند به تهدید تبدیل می شوند و وظیفه ما به عنوان مسئول این است که از فرصت های جامعه برای تعالی و پیشرفت، بهره گیریم.

این مسئول گفت: تلاش در راستای افزایش ازدواج و کاهش طلاق از جمله مسئولیت های این کارگروه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز