خبرگزاری کار ایران

استاندار در آئین پایانی نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو

مازندران رتبه نخست اجرای بسته رونق تولید را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۲۹۹

استاندار مازندران گفت: مازندران رتبه نخست را در اجرای بسته رونق اقتصادی کشور کسب کرده است .

به گزارش ایلنا از ساری ،ربیع فلاح در آئین پایانی نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در محل نمایشگاه بین المللی مازندران در قائمشهر افزود : تاکنون به 326 واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است .

وی گفت : همدلی ، هماهنگی و تلاش شبانه روزی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و بانک ها این موفقیت را نصیب استان کرده است که رتبه نخست کشور را کب کند.

استاندار مازندران با بیان این که با همدلی برخی از محدودیت های سال گذشته برای ارائه تسهیلات به تولید کنندگان برداشته شده است ، افزود : اعتقاد ما این است که باید به تولید کنندگان کمک کرد تا شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان باشیم .

فلاح به 625 مصوبه برای رفع موانع تولید در سال گذشته اشاره کرد و گفت : مازندران از جمله استان هایی بود که بیشترین جلسه را در این باره برگزار کرد و بهترین تعامل را با بانک ها داشت .

وی افزود : خیلی از مشکلات واحدهای تولیدی با این مصوبات رفع شده است و پیگیری ها در سال جاری هم تداوم یافت و با اعلام بسته رونق اقتصادی ، کارها سرعت گرفت .

استاندار مازندران همچنین به رونق گرفتن فعالیت در نمایشگاه بین المللی استان در قائمشهر اشاره کرد و گفت : نمایشگاه بین المللی استان در قائمشهر هر مرحله نسبت به مرحله قبل بهتر می شود .

وی افزود : باتوجه به اینکه نمایشگاه محل نمایش و ارائه محصولات تولیدکنندگان است ، ما هم باید تلاش کنیم تا برای انجام بهتر این ماموریت به آنها کمک کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران به نامگذاری امسال به نام ' اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ' اشاره کرد و اظهار داشت : امسال ، سال بهبود اقتصادی است و همه باید در دست هم بدهیم و با رفع موانع و مشکلات اقتصادی مقاومتی را محقق کنیم

استاندار مازندران به ارائه وام 25 میلیون تومانی دولت تدبیر و امید برای خرید خودرو اشاره کرد و گفت : این وام موجب شد تا مردم اقدام به خرید 130 هزار خودرو کنند و این اقدام کمک بزرگی به صنعت خودرو کشور کرد .

وی ادامه داد : تحریمها خسارت بزرگی به صنایع بویژه صنعت خودرو وارد کرد و پس از به فرجام رسیدن برجام شاهد ارائه محصولات کیفی و خوب در حوزه صنعت خودرو هستیم .

استاندار مازندران در پایان خواستار توجه ویژه قطعه سازان به رعایت استانداردها برای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز