خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر؛

مهارت آموزی و کارآفرینی در دستور کار دانشگاه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۳۱۷

استاندار مازندران گفت: دانشگاه مبداء همه تحولات است و توسعه و تقویت شرکتهای دانش بنیان و ایجاد مراکز رشد می تواند به ایجاد توسعه و تحول در جامعه کمک کند.

به گزارش ایلنا از ساری ، ربیع فلاح جلودار  در در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر را بسیار خوب دانست و با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: این دانشگاه یک دانشگاه قدیمی و با ظرفیت است و با وجود نیروی انسانی و هیئت علمی مناسب می تواند در همه زمینه ها به توسعه علمی استان و تولید علم کمک کند .

استاندار مازندران دانشگاه آزاد اسلامی را از دانشگاههای معتبر جهان خواند و گفت: باید همه تلاش کنند تا دانشگاه آزاد اسلامی به یک دانشگاه کارآفرین و تحول آفرین تبدیل شود.

وی خواستار نقش آفرینی نخبگان در توسعه استان شد و گفت: دانشگاه مبداء همه تحولات است و توسعه و تقویت شرکتهای دانش بنیان و ایجاد مراکز رشد می تواند به ایجاد توسعه و تحول در جامعه کمک کند.

استاندار مازندران نقش دانشگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی را بسیارمهم خواند و گفت: مهارت آموزی و کارآفرینی باید در دستور کار دانشگاه قرار گیرد و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا اتکا دانشگاه به شهریه کاهش یابد و همه اساتید و دانشجویان می توانند در تحقق این امر کمک کنند.

وی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر را فردی خوشنام با سابقه دیرینه فرهنگی خواند و گفت: این مجموعه توانمند علمی با امکانات و تجهیزات مناسب  می تواند موجب بالندگی و شکوفایی دانشگاه شود.

وی در پایان خواستار همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و صنعت شد و گفت: مقاله های علمی و پژوهشی مراکز دانشگاهی باید عملیاتی و کاربردی شود و در عرصه تولید و کارآفرینی مورد استفاده قرار گیرد.

در این نشست حجت الاسلام ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر گزارش کاملی از وضعیت نیروی انسانی ، اعضای هیئت علمی و دانشجویی این واحد دانشگاهی ارائه کرد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی قائمشهر 305 عضو هیات علمی در حال فعالیت هستند که می توانند به فضای علمی و فرهنگی استان کمک بزرگی کنند.

وی از استاندار مازندران به عنوان یک استاندار اخلاق مدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: فضای همدلی و انسجام و بدون تنشی را استاندار مازندران فراهم کرده است که این فضا می تواند زمینه توسعه را فراهم کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز