خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران:

پلیس باید نماد قانون‌گرایی باشد

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۹۵۶

فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای پروژه‌ها علاوه بر چند پیوستی که دارد لازم است پیوست انتظامی هم لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار سیدمحمود میرفیضی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، اظهار کرد:  ایجاد پلیس هوشمند و فرا هوشمند در دستور کارنیروی انتظامی قرار دارد.
 
وی افزود: در حوزه نیروی انتظامی مهم این است که پلیس جامعه محور و هوشمند طبق راهبردی که تعریف شد انجام وظیفه کند.
 
فرمانده انتظامی مازندران ،گفت: ایجاد امنیت پایدار وآرمانی در سطح جامعه از اهداف بلند ناجا محسوب می شود تا مباحث اجتماعی، اخلاقی و ... بهبود یابد که تحقق آن نیز نیاز به امنیت هوشمند است.
 
وی با تاکید براینکه قانون پذیری باید در مردم نهادینه شود، افزود: پلیس امروز به دنبال این نیست که از طریق سخت افزاری به دنبال کاهش جرائم باشد هدف ما ایجاد نفوذ کلام در پلیس است.
 
میرفیضی با تاکید براینکه پلیس به دنبال استفاده از ظرفیت‌های شهری و دستگاه‌های اجرایی است تا در انجام کار موفق باشد، عنوان کرد: سلامت اجتماعی شهروندان یکی از ابعاد مهمی است که پلیس پیگیری می‌کند.
 
وی با بیان اینکه پلیس انتظار دارد که مردم وظیفه شهروندی را رعایت کنند، افزود: پلیس با همکاری دستگاه‌های اجرایی می‌تواند امنیت پایدار و سلامت اجتماعی ایجاد کند.
 
فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس باید نماد قانون‌گرایی باشد، گفت: هدف ما افزایش رضایت ‌مندی مردم است.
 
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در اجرای اقدامات خود باید شهروندان را توانمند کند تا در ایجاد آسیب‌های اجتماعی خود کنترل باشد، ادامه داد: طرح جامع امنیتی شهرستان و استان در برنامه ششم ناجا نوشته شد و ما در حال بومی سازی هستیم.
 
میرفیضی ، گفت: یکی از معضلات ما در بحث ترافیکی نبود پارکینک در مرکز مازندران است که این امر سبب بار ترافیکی در برخی از معابر می شود.
 
وی با تاکید براینکه در شهر ساری باید از فناوری نوین کنترل ترافیک استفاده شود، افزود: باید به دنبال شهر الکترونیک باشیم تا در حالت بحران به درستی مدیریت شود.
 
فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در اقدامات فرهنگی و اجتماعی که می ‌توان با شهرداری تعامل ایجاد شود می توان به کاهش ترافیک ایجاد گذربند‌ها، تغییر در ساخت و ساز اماکن، ایجاد مبلمان شهری، توسعه پارکینگ عمومی، پایش تصویری و صدور پروانه همکاری اشاره کرد.
 
میرفیضی با اعلام اینکه در برخورد با خورده فروشان مواد مخدر نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش برخورد داشتیم، افزود: ویترین اجتماعی با همکاری دستگاه‌های اجتماعی باید تغییر کند.
 
وی به همکاری مشترک نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: برای شهر ساری چند طرح داریم و تغییراتی را هم در پلیس راهور داشتیم.
 
میرفیضی عنوان کرد: ساماندهی ایستگاه خودروهای سواری مسافرکش فقط از سوی نیروی انتظامی امکان ‌پذیر نیست لازم است سازمان‌های تابعه شهرداری در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند
 
وی بابیان اینکه پلیس در این دوره طرح پاکسازی محیط آلوده را دارد، افزود: اگر شهرداری در مبلمان شهری با پلیس همکاری کند حضور پلیس در معابر شهری بیشتر می‌شود.
 
فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: کمبود نیروی انسانی در همه دستگاه‌های اجرایی دیده می‌شود و در برنامه جدید کوچک سازی پلیس مطرح است که در بحث سلامت اداری و خدمت‌رسانی به مردم برون سپاری و استفاده از فناوری روز مورد توجه قرار گرفت.
 
میرفیضی کار سخت پلیس اشاره کرد وافزود : در اجرای پروژه‌ها علاوه بر چند پیوستی که دارد لازم است پیوست انتظامی هم لحاظ شود.
 
وی با بیان اینکه ساماندهی مراکز خودروهای فنی باید در محدوده شهری باشند، اظهار کرد: این روند با همکاری شهرداری‌ها باید صورت گیرد.
 
ساماندهی و رسیدگی مبلمان شهری ، پایش تصویری، توسعه پارکینک عمومی را از جمله اقدامات در مرتفع شدن ترافیک عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز