خبرگزاری کار ایران

تیم ملی وکتورین ورزش های رزمی ایران راهی ویتنام شد

کد خبر : ۴۱۴۶۹۸

سرمربی تیم ملی وکتورین ورزش های رزمی ایران از اعزام این تیم به مسابقات آسیایی ویتنام خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ، صابر اکبرزاده روز سه شنبه درحاشیه بازدید یوسف پور نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد از روند آماده سازی تیم ملی وکتورین ، اظهار داشت: تیم ملی وکتورین ورزش های رزمی ایران متشکل از یاسر پرمهر در وزن50کیلوگرم ، فیروز مختاری در وزن55 کیلوگرم ،محمد صالحی در وزن60 کیلوگرم ،علی آغاجری در وزن65 کیلوگرم ، حسین یزدانی در وزن70 کیلوگرم ومحسن غلامی  در وزن80کیلوگرم  امروز ایران را به مقصد ویتنام ترک خواهند کرد.

وی ادامه داد: اردوی آماده سازی تیم ملی وکوتورین  به مدت یک ماه در استان مازندران شهر سرخ رود جهت اعزام به بازی های ساحلی 2016 دانانگ ویتنام برگزار شد.

سرمربی تیم ملی وکتورین ورزش های رزمی ایران افزود: این تیم متشکل از 6 بازیکن و 2مربی از استان های مازندران ، خوزستان و قم و کادر های پزشکی و بدنسازی  است  که برای حضور در پنجمین دوره بازی های ساحلی آسیا به همراه دیگر تیم های ورزشی ، ایران را به مقصد ویتنام ترک می کنند.

اکبرزاده تصریح کرد: پنحمین دوره مسابقات ساحلی آسیا از3مهر( 24 سپتامبر) تا12 مهرماه( 3 اکتبر)در دانانگ ویتنام برگزار می شود.

به گزارش ایلنا ، در پایان ملی پوشان تیم ملی وکتورین توسط یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد ، سعید چولکی مشاور فرماندار در امور رسانه ای و امیر رضایی مشاور فرماندار در امور جوانان تقدیر شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز