خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران خبر داد:

برگزاری بزرگترین گردهمایی سمن های مازندران در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۷۰۸

مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری مازندران از برگزاری بزرگترین گردهمایی سمن های استان در شهرستان محمودآباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ساری ، عیسی طوسی روز چهارشنبه در نشست با اعضاء مشاوران جوان فرمانداری شهرستان محمودآباد که در استانداری مازندران برگزار شد.ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این گردهمایی در سال جاری با حضور سازمان های مردم نهاد استان در شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

این مسوول با اشاره به اینکه توجه به سمن ها باید در اولویت قرار گیرد ، اضافه کرد: این همایش با هدف هم فکری ، تبادل اطلاعات وبه روز شدن سمن های استان برگزار خواهد شد.

طوسی با بیان اینکه کشور در حوزه آسیب های اجتماعی بسیار دچار مشکل بود ، گفت: برای کاهش این آسیب ها از آغاز دولت تدبیر وامید به سازمان های مردم نهاد توجه بیشتری شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران افزود: در کشورهای توسعه یافته ، سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب ها ومعضلات اجتماعی نقش بسزایی دارند .

طوسی تصریح کرد: متاسفانه در دولت قبل سمن ها به عنوان تهدید محسوب می شدند وتعداد سازمان های مردم نهاد به شدت کاهش یافت که مشکلات بسیاری را به وجود آورد.

وی گفت: استان مازندران برای اولین بار در کشور به عنوان پیشگام، خانه تشکل ها را راه اندازی واز سازمان های مردم نهاد همه جانبه حمایت خواهد کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری مازندران جوانان را قشر پویا وفعال جامعه خواند وگفت: هر دولتی که نگاه مثبتی به جوانان داشته باشد ، بدون شک موفقیت های خوبی را به دست خواهد آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز