خبرگزاری کار ایران

استاندار مارندران :

صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال نقش بسیار اثرگذاری دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۸۲۳

استاندار مازندران گفت : تمامی مدیران استان مازندران باید خودشان را وقف سرمایه گذاران کنند تا بتوانیم با رونق این صنعت زمینه اشتغال و توسعه اقتصادی استان مازندران را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری ، ربیع فلاح در آئین کلنگ زنی هتل پنج ستاره میزبان بابلسر افزود : متاسفانه در 10 ساله پیش از روی کار آمدن دولت یازدهم ساخت و سازهای غیر قانونی ترکیب و موقعیت مازندران را برهم زده بود و بسیاری از تغییرکاربری های غیر قانونی در این دوره صورت گرفته بود.

وی اظهار داشت : در شرایط کنونی هیچ کس جرات ندارد به ساخت و ساز غیر مجاز و یا تغییر کاربری زمین ها در مازندران دست بزند و اجازه چنین کاری را نمی دهیم برای این که مازندران به اندازه کافی از این ناحیه متضرر شده است.

استاندار مازندران از گردشگری به عنوان مهم ترین زمینه توسعه استان یاد کرد و گفت که مسئولان استان از سرمایه گذاری ها در این زمینه حمایت می کنند .

وی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد برای تسهیل و شتاب بخشی به سرمایه گذاری گردشگری ، گفت : به همان اندازه که ما در مناطق جلگه ای حساسیت داریم ، در مناطق کوهستانی و یا قسمت هایی که زمینه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری وجود دارد، حمایت جدی خواهیم کرد.

فلاح گفت : مازندران دارای جاذبه های بی نظیری است است که باید زمینه بازدید همه مردم ایران را از این جاذبه ها با سرمایه گذاری درست در زمینه گردشگری و فراهم آوردن ظرفیت ها و زیرساخت های لازم فراهم کنیم.

وی افزود : در برخی از مناطق مانند کلاردشت ، کجور ، سوادکوه و منطقه کوهستانی هزارجریب در جنوب شرقی مازندران جاذبه هایی وجود دارد که باید سرمایه گذار در این بخش ورود یابد تا صنعت گردشگری فعال تر شود.

او ادامه داد : صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال برای جوانان استان نقش بسیار اثرگذاری دارد و لازم است با رفع موانع بروکراسی برای سرمایه گذار ، آنان را برای فعالیت بیشتر در این بخش تشویق کنیم.

استاندار مازندران گفت : در استان مازندران به دنبال توسعه متوازن هستیم و خوشبختانه پنجره واحدی ایجاد شده است تا تمام سرمایه گذاران بخصوص در حوزه گردشگری بتوانند با کمترین دغدغه، به فعالیت بپردازد.

وی افزود : تمامی مدیران استان مازندران باید خودشان را وقف سرمایه گذاران کنند تا بتوانیم با رونق این صنعت زمینه اشتغال و توسعه اقتصادی استان مازندران را فراهم کنیم.

وی ظرفیت های مازندران را در گردشگری داخلی و خارجی بی نظیر خواند و گفت : مازندران متعلق به همه ایرانیان است و همه باید از این مواهب الهی بهره مند شوند.

وی توجه به صنعت گردشگری را یک ضرورت تام خواند و گفت : گردشگری می تواند در رأس فعالیتهای اقتصادی مازندران قرار گیرد .

استاندار مازندران از زحمات و تلاش شایسته کارآفرین و سرمایه گذار برتر استان حاج بابایی تقدیر و تشکر نمود و تاکید کرد : الحمدلله حاج بابایی به عنوان یک کارآفرین برتر با مدیریت جامع و فراگیر مجموعه بسیار خوب گردشگری را ایجاد کرده و موجب اشتغال گسترده شده است .

وی در پایان به شعار سال گردشگری برای همه و همه برای گردشگری اشاره کرد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا زیرساختهای صنعت گردشگری در مازندران توسعه یابد .

در این برنامه از چهره های ممتاز و تاثیر گذار عرصه گردشگری مازندران با اهداء لوح تقدیر شد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز