خبرگزاری کار ایران

دبیراجرایی خانه کارگر مازندران:

نظارت بر اعمال بخش خصوصی از واجبات و ضروریت میباشد

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۳۹

:نظارت بر اعمال بخش خصوصی از واجبات و ضروریت میباشد که انتظار میرود در بخش امضاء تفاهم نامه توسعه اشتغال پایدار در حوزه آی تی و آی سی تی مازندران مسئولین نظارتی دقیق داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران شامگاه جمعه در مراسم انعقاد تفاهم نامه توسعه اشتغال پایدار در حوزه آی تی و آی سی تی مازندران در ساری با بیان اینکه خصوصی سازی در طی چند سال اخیر به رها سازی تبدیل شده است گفت: می بایست توجه ویژه ای به جلوگیری و پیشگیری از افزایش اخراج کارگران به بهانه های واهی که بحث خصوصی سازی از جمله آنهاست انجام شود.

دریابیگی با انتقاد از تفسیر و معنی موضوع خصوصی سازی و واگذاری صنایع به خودمانی سازی و رهاسازی واحدهای واگذار شده تاکید کرد: این موضوع یکی از دغدغه های صنایع و واحدهای واگذار شده است و مشکلاتی چون تاخیر در پرداختی کارگران بدلیل تصمیمات درست دولت قبلی و نبود امنیت شغلی کارگران قراردادی و پیمانی در کنار این مهم، از مطالبات اساسی قشر کارگری استان است که امیدواریم در دولت یازدهم مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد:نظارت بر اعمال بخش خصوصی از واجبات و ضروریت میباشد که انتظار میرود در بخش امضاء تفاهم نامه توسعه اشتغال پایدار در حوزه آی تی و آی سی تی مازندران مسئولین نظارتی دقیق داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز