خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

عملگرایی در شهرداری ساری ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۸۰۹

شهردار ساری گفت: شهرداری و شورای شهر ساری در سال اقدام و عمل نشان داد عمگرایی در مرکز استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مهدی عبوری در آیین افتتاحیه زیر گذر فرح آباد ساری که با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و اعضای شورای اسلامی شهر ساری صورت گرفت، اظهار داشت: شهرداری و شورای شهر ساری در سال اقدام و عمل نشان داد عمگرایی در مرکز استان همچنان ادامه دارد.

وی افزود: زیر گذر فرح آباد با تلاش شبانه روزی و بی وفقه شهرداری ساری و با پشتیبانی مردم خوب و فهیم مرکز استان به بهره برداری رسید .
شهردار ساری  ضمن عذر خواهی از شهروندان مرکز استان به دلیل وقفه 15 روزه در اجرای این پروژه بزرگ ، گفت: پروژه های بزرگ دیگر به حول قوه الهی در 17 ربیع الاول همزمان با ولادت پیامبر مهربانی  با حضور تمامی شهروندان ساروی در مرکز استان به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به تلاش های یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود در جهت تامین منابع مالی از طریق بودجه های ملی در راستای اجرای پروژه های سطح شهر از این نماینده ساعی تقدیر و تشکر کرد.
عبوری با اشاره به اینکه عده ای در شهر بر آن هستند تا سنگ اندازی و کارشکنی کنند و مانع ازعمگرایی در مرکز استان شوند، خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری جامعه نیاز به امیدآفرینی دارد .
وی با بیان اینکه امید آفرینی با جلسات و سخنرانی و همایش ها اتفاق نمی افتد ، گفت: امید آفرینی منوط به اجرای پروژه های بزرگ برای تسهیل در کار مردم اتفاق می افتد که این امر در حال حاضر در شهرداری ساری مستولی است.
 شهردار مرکز استان ، تاکید کرد: شورا و شهرداری ساری در تحقق فرامین رهبری مبنی بر امید آفرینی ، با توجه به مشکلات مالی کشور و مردم  موفق به ایجاد پروژه های بزرگ در شهر شده است.
عبوری با بیان اینکه  میدان فرح آباد ساری یکی از تقاطع های مهم شهری در برخورد با ترانزیت تهران- مشهد (رو گذر ولیعصر) و راه ارتباطی به دریا ورودی شمالی شهر ساری است ، افزود: به علت توسعه شهری و تمرکز مراکز تجاری، دانشگاهی ، صنعتی ، کشاورزی در محور بلوار فرح آباد تنها راه دسترسی مناطق شمالی ساری به داخل شهر شاهد ترافیک سنگین در میدان و مبادی ورودی و لزوم ساماندهی و توزیع ترافیک این محدوده ، شهرداری ساری نسبت به طراحی و اجرای زیر گذر فرح آباد اقدام نموده است.

وی در ادامه از تمامی کسانی که در اجرا و بهره برداری این پروژه عمرانی نقش ایفا کردند تقدیر و تشکر کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز