خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت وفاق و همدلی میان مسوولان شهری و استانی/ چوب لای چرخ شهردار نکنید

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۸۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: چنانچه اتفاق و همدلی در میان اعضای شورای شهر، شهرداری و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حاکم باشد تمامی کارها به سهولت انجام می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در آیین بهره برداری از پل زیر گذر فرح آباد ساری ،ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش ،اظهار داشت : شهرداری ساری در آذین بندی شهر در مراسم سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین خوب عمل کرده است .
وی با اشاره به عملکرد خوب شهرداری و شورا اسلامی شهر ساری در اجرای پروژه های عمرانی ، افزود: یکی از اهداف عاشورا نیز یاری رساندن به مردم و خدمت رسانی به آنان است.
نماینده ولی فقیه در مازندران در میان مردم و با مردم بودن را یکی دیگر از اهداف عاشورا و محرم دانست و گفت: شهرداری ساری در خدمت رسانی به شهروندان مرکز استان از عملکرد خوبی برخوردار است.
آیت الله طبرسی ، افزود: از سال 1336 که شهرداری ساری تاسیس شد چنانچه بکارنامه های شهرداری های طول این دوران را ورق بزنید متوجه می شوید که شهر در طی یک و دوسال اخیر اینگونه متحول شده است .
وی به تلاش بی وقفه و شبانه روزی شهرداری ساری با مدیریت شهردارجوان این شهر اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی  که بسیاری از پروژه های عمرانی تعطیل یا نیمه کاره هستند اجرای پروژ ه هایی با این عظمت ناشی از تدبیر و همت شهرداری ساری است .
 آیت الله طبرسی با بیان اینکه برخی از مسوولان استانی به دلیل اجرای پروژه های عظیم در مرکز استان از شهردار و  اعضای شورای اسلامی شهر ساری تقدیر می کنند، افزود: ازتمامی کسانی که در اجرای پروژه ها یاری گر شهرداری و شورای شهر هستند تقدیر می کنم.
وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به شهروندان از جمله اهداف شهرداری است، تاکید توصیه کرد: چوب لای چرخ شهردار نکنند.
نماینده ولی فقیه در مازندران ، گفت: از سال 47 تاکنون که در شهر ساری اقامت دارم اجرای چنین پروژه هایی در جهت خدمات رسانی به مردم فهیم مرکز استان نادر است.
وی به وحدت و تعامل در میان مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: چنانچه اتفاق و همدلی در میان اعضای شورای شهر، شهرداری و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حاکم باشد تمامی کارها به سهولت انجام می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز