خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

هواشناسی نقش مهمی در کاهش خسارت های ناشی از حوادث دارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۳۲

معاون عمرانی استاندار مازندران ، گفت: هواشناسی نقش مهمی در کاهش خسارت‌های ناشی از وقوع حوادث مانند سیل، طوفان و برف و باران دارد و این نقش هرساله جدی‌ تر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی نبیان در آئین تودیع و معارفه مدیرکل هواشناسی استان مازندران که در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: این تکریم و معارفه و حضور مدیران دستگاهی در مراسم امروز، پیام ‎آور آن است که از مدیر سابق قدردانی و به مدیر جدید خیرمقدم بگویند.
علی نبیان افزود: مازندران به دلیل پذیرا بودن مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور ، این استان متعلق به خود نبوده بلکه برای همه ایرانی ها است بنابراین هواشناسی نقش موثری میتواند در این امر داشته باشد.
معاون عمرانی استاندار مازندران ، گفت: هواشناسی نقش مهمی در کاهش خسارت‌های ناشی از وقوع حوادث مانند سیل، طوفان و برف و باران دارد و این نقش هرساله جدی‌تر می‌شود.
وی به اهمیت هواشناسی در حوزه آب و هوا اشاره کرد و افزود: باید تدابیری اتخاذ شود تا امکانات مورد نیاز در اختیار این سازمان برای خدمات رسانی به مردم قرار گیرد.
نبیان ، عنوان کرد: مقرر شود تا با فراهم کردن امکانات و فراهم کردن زمینه آموزش به کارکنان این سازمان گام بلندی را برای استان برداریم.
وی ، گفت: امیدواریم این همکاری وهمراهی همچنان ادامه داشته باشد و هواشناسی مازندران در ارائه اطلاعات دقیق به مردم که کار و زندگی آنها بسته به همین پیش‎‌بینی هاست، موفق باشند.
معاون عمرانی استاندار مازندران، افزود: ضرورت دارد تا همه با هم با یک ادبیات واحد به سمت و سوی واحد حرکت کرده و از هیچ تلاشی فرو گذار نکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز