خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

اردوهای جهادی گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۹۹۶

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ، گفت: اردوهای جهادی گامی مهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در آیین افتتاحیه عملیات آبرسانی مناطق محروم بخش بندپی شرقی بابل، با تسلیت به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش، اظهار داشت: فعالیت های جهادی نشات گرفته از آموزه های دینی برای رسیدن به عبودیت الهی است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات ارزنده گروه جهادی بین‌المللی جامعه المصطفی در مازندران پیروی از آموزه‌های اهل بیت (ع) است، گذشت، فداکاری، گذشتن از حق خود برای کمک و خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های این گروه جهادی عنوان کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گذشت، ایثار و فداکاری را نمونه کامل قیام امام حسین (ع) عنوان کرد و گفت: اوج فداکاری امام حسین (ع) زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که برای بیداری بشریت خون خود را در راه خدا تقدیم کرد تا انسان‌ها را از گمراهی نجات دهد.
وی با بیان اینکه اقدام  گروهای جهادی اوج فداکاری و گذشت و پیروی از راه اهل بیت (ع) است، افزود: امام علی (ع) نیز در بیابان‌های داغ حجاز قنات می ‌زد و نخلستان را آباد و وقف محرومان می‌کرد.
نقدی تشکیل چنین گروه‌های جهادی را برگرفته از آموزه‌های اهل بیت (ع) دانست و گفت: این امر نمایانگر طریق عبودیت پروردگار در عرصه اجتماعی است.
وی با بیان اینکه این اردوی جهادی دو پیام دارد نخست اینکه این آموزه در دنیا منتشر شده و امروزه شاهد گروه‌های خدمت ‌رسان در همه دنیا هستیم اینها می‌آموزند و این فرهنگ را در جهان منتقل کنند و پیام دوم برای کسانی که ایراد می‌گیرند و می‌گویند ما در ایران هستیم کاری به سوریه و یمن نداریم، این افراد باید امروز ببینند که این افراد از اقصی نقاط کشور آمدند در این روستای دورافتاده تا به مردم خدمت کنند و نگفتند از کشور ما نیستند.
نقدی عنوان کرد: مرزهای ما ساخته دست انسان‌ها نیست بلکه مرزهای ما توجه به انسانیت است، در دوران دفاع مقدس دوستانی از عراق داشتیم که علیه صدام جنگیدند و به شهادت رسیدند، در عملیات مرصاد بیش از 120 شهید عراقی و جوانی از فرانسه داشتیم، این مرزهایی که استعمارگران درست کردند آن چیزی نیست که ما خدمت خود را محدود به دایره آنها کنیم، همه ما انسانیم و گروه‌های جهادی پیام‌ رسان نیکی هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پروژه آبرسانی روستای زربوت بابل گفت: این کارها با هزینه سنگین در برنامه پیمانکاری باید انجام می‌ شد اما توسط این گروه جهادی با 10 درصد هزینه شاهدیم که با همت مردم به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز