خبرگزاری کار ایران

مشاور رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش:

معلمان مولف کشور شناسایی می شوند

کد خبر : ۴۱۹۸۷۱

مشاور رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش شناسایی معلمان مولف را به عنوان برنامه اولویت دار این سازمان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سید احمد حسینی در آیین رونمایی کتاب های پیش دبستانی مازندران که درسالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه گذاری برروی معلمانی با تجربه های تدریس و برخوردار از دانش های تخصصی برای این مهم مورد نظر است.
وی افزود : آموخته های معلمان به عنوان سرمایه های ملی که در استان های کشور فعالیت دارند در تالیف کتاب ها استفاده می شود .
مدیرعامل موسسه فرهنگی انتشارات مدرسه به مصوبه شورایعالی آموزش و پرورش مبنی بر در اختیار گذاشتن 20 درصد تالیف کتاب ها به استان ها اشاره کرد وگفت: هر استان براساس شرایط بومی برای تالیف کتاب های اموزشی دانش آموزان استفاده کنند.
وی عنوان کرد : انتشارات مدرسه آمادگی دارد تا کتاب کار تالیفی معلمان هر استان ووسایل کمک آموزشی معلمان مولف را منتشر بکند.
هشت جلد کتاب پیش دبستانی های مازندران امروز با حضور مشاور رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش و قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران رونمایی شد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز