خبرگزاری کار ایران

تشکیل خانه احزاب برای اولین بار در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۷۵۲

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران از تشکیل خانه احزاب استان مازندران برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا  از شهرستان نور ، جعفر قمی روز یکشنبه درجلسه معاونین فرمانداران استان مازندران که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد ، اظهار داشت:معاونین فرماندار به عنوان ویترین دولت در هر شهرستان هستند و باید از افراط و تفریط بپرهیزند.

وی افزود: معاونین فرماندار به عنوان دبیر شورای اداری، نقش هماهنگی رؤسای ادارات و نظارات بر کار بخشداران و بازوان حرکتی شهرستان را برعهده دارند .که خروجی آن باید باعث توسعه استان شود.

قمی گفت : دورنمای کارهای اجرایی فرمانداری ها و رؤسای ادارات باید توسط معاونین پیش بینی شود تا جلوی عواقب و معضلات آن گرفته شود.

مدیرکل سیاسی استاندار مازندران اصافه کرد: جایگاه معاون فرماندار می طلبد تا تریبون برای ارائه عملکرد دولت باشند. معاونین فرماندار بایستی به عنوان پیکره اصلی دولت در شهرستان مدافع و حامی فعالیت های دولت باشند.

وی تصریح کرد: برای نخستین خانه احزاب کشور در این هفته در مازندران آغاز به کار خواهد کرد. شکل گیری خانه احزاب بسیاری از مشکلات ارتباطی با فعالین سیاسی را برای همه تسهیل خواهد کرد. تمامی احزاب یکسان هستند و خط قرمز که قانون اساسی، الویت های نظام و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری هست باید رعایت شود.

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور هم در این جلسه گفت: تبادل تجربیات از یکدیگر، شناخت و بازخورد برنامه های فرمانداران ، این بار را بر دوش معاونین فرمانداران قرار می دهد. مرتفع شدن مشکلات برنامه های فرمانداران باید توسط معاونین صورت گیرد.

وی افزود: قطعا در آینده با استمرار، این جلسات تاثیرگذار خواهد بود. انشاالله همه بتوانیم چرخ این دولت که با شعار تدبیر و امید مردم را امیدوار کرده، بچرخانیم و خدمات شایسته ای را به ایران اسلامی ارائه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز