خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی

قبول مذاکره از سوی قدرت های جهان نشان از اقتدار بالای ایران اسلامی در منطقه دارد.

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۵۰۲

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قبول مذاکره از سوی قدرت های جهان نشان از توانمندی بالای ایران اسلامی در منطقه دارد

 به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، علی اسماعیلی روز پنج شنبه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: رسالت پیامبران معرفی شیطان بزرگ وعناصر انحراف و انحطاط  جامعه می باشد و امروز رهبر معظم انقلاب اگر بر دشمنی و حیله گری آمریکا به عنوان شیطان و دشمن اصلی این نظام تاکید دارند  به موجب دخالت ها و کارشکنی ها و مواضع خصمانه این کشور در مقابل حکومت های اسلامی بالاخص ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش آمریکا در کودتای 28 مرداد سال 1332 و سرنگونی دولت مصدق و دفاع از رژیم تا دندان مسلح پهلوی در مقابل مردم آزاده و دین دار ایران اسلامی و حمایت از گروه های ضد انقلاب و سرنگونی هواپیمای مسافربری و تحریم های متعدد اقتصادی گفت: آمریکا نمی خواهد ملت های دنیا روی پای خود به ایستند و از توانایی های خود استفاده کنند و استمعار گری از ویژگی های بارز این مزدور بزرگ می باشد.

علی اسماعیلی مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا و تلاش برای حفظ تمامیت ارضی و صلابت ایران اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب را مهمترین هدف و دستاورد یوم الله 13 آبان برشمرد و دو هدف مهم استکبار را ترویج خشونت و اسلام آمریکایی عنوان کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه دشمن در جبهه جنگ نرم به مقابله با ما برخواسته است و ماهواره و شبکه های مجازی و پخش اخبار کذب و مضامینی با محوریت ترویج ترویج فساد و فحشا همگی  نشان از اهداف پلید و شوم دشمنان قسم خورده نظام برای فروپاشی کانون گرم خانواده ها و انحراف فرهنگی و مذهبی جوانان می باشد و تجهیز به سلاح نرم به منظور مقابله با دشمن برهمگان وظیفه است.

علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملت علت مذاکره 1+5 با ایران را قدرت بالای ایران اسلامی در منطقه اعلام کرد و گفت: نظام ما توانست یک تنه در مقابل آنها بایستد و امتیاز بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز