خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی

بیمارستان شهدا محمودآباد نیازمند توجه متولیان بهداشت و درمان استان

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۵۷

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت : تجهیز بیمارستان شهدا محمودآباد در اولویت متولیان بهداشت و درمان در استان قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، علی اسماعیلی روز دوشنبه در جلسه موانع ومشکلات بخش بهداشت و درمان این شهرستان که با حضور جان بابایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران ، فرماندار محمودآباد ، و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران ادارات مربوطه در فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد ، اظهار داشت : بیمارستان شهدا محمودآباد از کمبود امکانات و پزشک متخصص رنج می برد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی افزود : در طول روز ، تعداد کثیری از شهروندان شهرستان  برای درمان به شهرهای همجوار مراجعه می کنند که این وضعیت باید به نحوی سامان یابد که مردم به بیمارستان شهدا محمودآباد اعتماد کنند.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بیمارستان شهدا نیازمند تجهیز وتوسعه است ، گفت : ارتقا بیمارستان به 64 تخت درمانی در دستور کار قرار گیرد.

اسماعیلی ضمن قدردانی از فرنیا مدیر اورژانس شهرستان محمودآباد اضافه کرد:اورژانس در محمودآباد با کمبودآمبولانس و نیروی انسانی مواجه است.

وی با بیان اینکه بهداشت و سلامت جامعه بسیار حائز اهمیت است ، تصریح کرد: رشد و پویایی سطح سلامت جامعه با شاخص های بهداشتی و درمانی ارتقا می یابد.

نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی و احداث مکان های مختلف بهداشتی به افزایش سطح سلامت جامعه و رشد و پویایی بیشتر آن منجر می شود.

فرماندار شهرستان محمودآباد نیز در این جلسه گفت: در فصل گردشگر پذیر این شهرستان میزبان ملی است و باید امکانات ملی نیز داشته باشد .

 یحیی یوسف پور افزود: بیمارستان شهدا محمودآباد  از کمبود نیروی انسانی وتجهیزات رنج می بردو با توجه متولیان استان وضعیت مطلوب تری پیدا خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش فرنیا مدیر اورژانس شهرستان115 و پرسنل این بخش ، خاطرنشان کرد: اورژانس محمودآباد با داشتن 5 پایگاه و 12 نیروی انسانی جوابگوی نیازهای شهرستان نیست و طبق استاندارد نیازمند 18 نیروی متخصص دیگر است .  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز