خبرگزاری کار ایران

کشف 2 تن انواع موادمخدر در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۶۷

فرمانده انتظامی استان، از کشف بیش از دو تن انواع موادمخدر از ابتدای سال جاری تا نیمه اول آبان ماه در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در سطح استان، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان،بیش از 365 مرحله عملیات پلیسی و یک هزار طرح پاکسازی نقاط آلوده را از ابتدای سال جاری تا نیمه اول آبان ماه به مرحله اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی طی این مدت، در این طرح ها و عملیات پلیسی، بیش از دو تن و 191 کیلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان و متهمان به موادمخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به افزایش 24 درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از افزایش 65 درصدی کشفیات موادمخدر تریاک در سال جاری خبر داد.

سردار میرفیضی، همچنین از انهدام 81 باند تهیه وتوزیع موادمخدر در سال جاری خبر داد و افزود:دستگیری متهمان به موادمخدر و جمع آوری معتادان در سال جاری 138 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، از توقیف بیش از یک هزار و 373 دستگاه خودرو در این طرح ها و عملیات پلیسی خبر داد، افزود:در این ارتباط متهمان به تهیه و توزیع موادمخدر، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و معتادان متجاهر برای ترک و بازپروری به ماده 16 منتقل شدند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه ریشه اغلب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در اعتیاد به موادمخدر است، به خانواده ها هشدار داد: همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از اولویت های این فرماندهی است، افزود: پلیس برای ریشه کنی اعتیاد و موادمخدر در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و تا پای جان ایستاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز