خبرگزاری کار ایران

فرماندار نور خبرداد

نرخ سواد در شهرستان نور 7/99 درصد است

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۰۷۴

فرماندار شهرستان نور نرخ سواد را در این شهرستان 7/99 درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان نور، هادی خنجری روز  سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نور که با حضور   حجت الاسلام امیری امام جمعه نور، یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران، اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همدلی، همزبانی و همراهی از شاخصه های اصلی بین مردم و نهادهای دولتی در شهرستان نور است.

وی افزود : با توجه به محدودیت ها و مشکلات شهرستان، تمامی طرح ها و برنامه های توسعه ای با جدیت فراوان در شهرستان پیگیری می شود.

خنجری گفت: شهرستان نور با دارا بودن 6 دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی، دارای 16هزار دانشجو بوده و اهمیت موضوع آموزش عالی در شهرستان را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آمار بالای سطح سواد نشان دهنده رشد شاخص توسعه شهرستان به حساب می آید.، اضافه کرد: نرخ با سوادی در شهرستان نور به  7/99درصد رسیده و بازه سنی این آمار از 10 الی 49 سال و متشکل از 180 نفر عضو هیئت علمی و 800 نفر استاد دانشگاه در سطح شهرستان است.

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور گفت: سه اداره آموزش و پرورش مستقل که شامل 2هزار و دویست معلم و 18هزار نفر دانش آموز در شهرستان داریم .

وی با اشاره اینکه در سایر حوزه های سیاسی، اجتماعی، بهداشت و درمان و راهداری اقدامات شایسته ای انجام پذیرفته است ، اظهار داشت: معدن گلندرود از جمله این طرح های توسعه ای شهرستان نور است که پس از 9سال مسکوت ماندن به چرخه فعالیت بازگشت، اما با توجه به وسعت شهرستان نور لازم است، تزریق بودجه و همکاری بیش از پیش مسئولین در اجرای طرح ها، سرعت بیشتری به خود بگیرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز