خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان، خفت گیر در شهرستان بابل

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۲۴۶

فرمانده انتظامی شهرستان"بابل"، از شناسایی و دستگیری چهار متهم به خفت گیری و سرقت از زنان از اعضای باندی معروف به" فرفره" و کشف بیش از چهار فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر خفت گیری و سرقت از زنی در یکی از مناطق مسکونی شهر که منجر به مصدومیت این زن و انتقال وی به بیمارستان شد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی با استفاده از شگرد های خاص پلیسی رد جوانی 16 ساله را در این پرونده پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: ماموران با تعقیب ومراقبت از این فرد و انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد با طرح دوستی و به بهانه تفریح با همکاری سه نفر از دوستان همکلاسی اش با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به خفت گیری و سرقت از زنان می کنند.

سرهنگ جعفری، افزود: ماموران با دریافت این اطلاعات و با هماهنگی قضائی در عملیاتی هماهنگی و غافلگیرانه هر چهار متهم از اعضای باندی معروف به  "فرفره" را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و چهار فقره سرقت دیگر، اظهار داشتند، در کوچه های خلوت سطح شهر از موقعیت استفاده کرده و به زور نسبت به ربایش کیف و مدارک زنان اقدام می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند .

سرهنگ جعفری با هشدار به خانواده ها، از آنان خواست: همواره مراقب فرزندان خود باشند و به رفتار های غیرعادی آنان و تغییر رفتارشان واکنش نشان داده و در انتخاب دوستان به آنان کمک کنند تا افراد ناباب را به عنوان دوست انتخاب نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز