خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات تیم نساجی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛

از تمام ظرفیت استان و کشور برای حمایت از ورزش مازندران استفاده می کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۲۴۷

یونسی در این دیدار، تصریح کرد: از تمام ظرفیت استان و کشور برای حمایت از ورزش مازندران استفاده می کنیم و از شما ورزشکاران جوانمرد می خواهیم با همه توان از حیثیت ورزش مازندران دفاع کنید.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نساجی قائم شهر با اشاره به ایام اربعین حسینی (ع)، تصریح کرد: آقا ابا عبدالله الحسین (ع) پس از قرن ها به خاطر عدالت خواهی٬ جوانمردی٬ حق جویی و آزاد منشی در تاریخ و قلوب احرار ماندگار شد و برای اثبات حق در برابر ناملایمات ایستاد.

یونسی با اشاره به این که ما به شما افتخار می کنیم و مردم مازندران عاشق فوتبال و ورزشکاران خود هستند، گفت:از تمام ظرفیت استان و کشور برای حمایت از ورزش مازندران استفاده می کنیم و از شما ورزشکاران جوانمرد می خواهیم با همه توان از حیثیت ورزش مازندران دفاع کنید.

وی، بیان داشت: یک ورزشکار باید پستی ها و بلندی های این عرصه را با همت خود طی کند تا به قله های افتخار دست یابد و برای مردم خود افتخار بیافریند.

معاون استاندار با بیان این که چشم مازنی ها به شماست و ما بصورت همه جانبه از کادر فنی و بازیکنان غیور نساجی حمایت می کنیم، اظهار داشت: ما خدمت گزار شما هستیم و در تلاشیم مشکلات باشگاه را از پیش رو برداریم.

در این دیدار که مدیر کل حوزه استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان، سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال نساجی قائم شهر حضور داشتند، محمود فکری و برخی از بازیکنان با قدردانی از حمایت استاندار از ورزش مازندران، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز