خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان نور :

ضرورت راستی آزمایی تسهیلات پرداختی حوزه اشتغال

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۴۷۴

فرماندار شهرستان نور گفت: گزارشات ادارات متولی در خصوص تسهیلات پرداختی حوزه اشتغال راستی آزمایی شود.

به گزارش ایلنا از شهرستان نور، هادی خنجری روز شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نور که با حضور بخشداران، شهرداران، رؤسای ادارات و نمایندگان بانک ها برگزار شد، با اشاره به ضرورت اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ارائه تسهیلات اشتغال از طریق بانک ها فضای مناسبی را برای کسب و کار در شهرستان ایجاد کرده و تا پایان سال تمام دستگاه های دولتی متولی ، موظف به ارائه گزارشات عملی خود هستند.

وی افزود: ارائه گزارشات ادارات در پرداخت تسهیلات کسب و کار منوط به بانک ها نباشد و در این راه، راستی آزمایی صورت گیرد. ادارات متولی اقتصاد مقاومتی، باید تطابق گزارشات و ارائه وام های دولتی به مردم را دقیق تر و با سعه صدر بیشتری انجام دهند.

هادی خنجری تصریح کرد: یکی از اصول راستی آزمایی وام های پرداختی ، گزارش واحدهای دارای تعهد می باشد. ارائه گزارش مکتوب از درصد پیشرفت و تعداد نیروی مشغول به کار این واحدها به ادارات ذیربط می تواند به ضرورت اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی کمک کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور، با بیان اینکه تحول حوزه صنعت مهمترین اقدام ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان می باشد، افزود: بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه تولید و بهره مندی مردم از اقتصاد این واحدها نیازمند توجه بیشتر ادارات متولی است.

وی تصریح کرد: ادارات دولتی و بانک ها باید در پرداخت تسهیلات طبق نیاز شهرستان عمل کنند و تمامی وام ها با توجه به فرصت ها و نیازهای کسب و کار اعطاء شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز