خبرگزاری کار ایران

جوابیه شرکت برق منطقه ای استان مازندران در خصوص قطع برق شرکت صنایع چوب و کاغذ

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۶۵۷

شرکت برق منطقه ای علیرغم اینکه قریب دو سال گذشته تحت تاثیر قوانین و مقررات وزارت نیرو مجاز به قطع برق مشترکین بوده است لیکن از انجام این اهرم فشار امتناع ورزیده است.

ایلنا:شرکت برق منطقه ای استان مازندران در پاسخ به اخبار انتشار یافته در خصوص قطع برق شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران  در خبرگزاری ایلنا درمورخ  95/9/20با ارسال نمابری به ایلنا به روشن شدن اذعان پرداخت.

در قسمت هایی از این جوابیه آمده است:

شروع هدفمندی یارانه ها از سال 1389 بوده وصنایع چوب وکاغذ مازندران تا قبل از سال 94 نسبت به انجام تعهدات مبنی برپرداخت صورتحساب بهای برق مصرفی اقدام می نموده  است بنابر این احتساب هدفمندی یارانه ها در روند پرداخت مشترک مذکور تأثیری نداشته است (سال 1389لغایت پایان 1393) لیکن مشترک مذکور از سال1394 بهای برق  مصرفی را بصورت نامنظم پرداخت نموده و پیرو مساعدت این شرکت در پرداخت تدریجی بدهی، میزان بدهی شرکت به مبلغ قابل توجهی رسیده است در همین حین در راستای کمک به صنایع، صورتجلسات و مذاکرات متعددی با مشترک انجام شده لیکن مشترک فوق، خود را مقید به هیچکدام از آن ندانسته و همواره از پرداخت بدهی برق استنکاف می نموده است.

شرکت برق منطقه ای علیرغم اینکه قریب دو سال گذشته تحت تاثیر قوانین و مقررات وزارت نیرو مجاز به قطع برق  مشترکین بوده است لیکن از انجام این اهرم فشار امتناع ورزیده تا جایی که ادامه روند کنونی موجب عدم توانایی در توسعه و احداث و بهره برداری از شبکه های برق موجود شده است . بنابراین علیرغم میل باطنی در تاریخ 14/09/1395 با ارسال اخطاریه قطع برق و تاکید بر برگزاری جلسات و یا توافقات جدید هیچکدام از مسئولین کارخانه مذکور  به این  شرکت مراجعه ننموده اند بنابر این طبق مفاد  بند3-50-4آیین نامه  تکمیلی تعرفه های برق و علیرغم میل باطنی این شرکت  با اطلاع قبلی  در ساعت 48: 10 دقیقه صبح 20/09/1395 برق کارخانه قطع و متعاقب پیگیری های معموله در ساعت 45/14 دقیقه وصل گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز