خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد خبر داد:

اتحادیه باشگاه داران ورزشی در محمودآباد راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۲۳۸

ایلنا:سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد از تشکیل و راه‌اندازی اتحادیه باشگاه‌های ورزشی خصوصی در محمودآباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد، مسعود یوسفی در اولین نشست با باشگاه داران  خصوصی شهرستان محمودآباد، اظهار داشت: به منظور بررسی مشکلات باشگاه‌داران، مقرر شد زمینه برای ایجاد صنف باشگاه‌های ورزشی محمودآباد فراهم شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد، افزود:باشگاه ها دارای مطالباتی هستند و نیازمند حمایت اداره ورزش و جوانان هستند که اگر یک انجمن صنفی داشته باشند این انجمن می تواند پیگیر مطالبات آن ها باشد..

متولی ورزش شهرستان در ادامه هدف اصلی ورزش را توسعه سلامت عمومی توصیف و بیان کرد: رابطه این توسعه با میزان هزینه کرد بخش درمان معکوس است یعنی هر چه بخش ورزش توسعه می یابد از هزینه بخش درمان کاسته می شود.

سرپرست  اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد،با بیان اینکه به متقاضیان در این مناطق با حفظ قانون، کمک های لازم برای تاسیس باشگاه انجام خواهد شد، اظهار داشت: باشگاه داران باید نسب به بحث بیمه ورزشکاران، بیمه مسئولیت، اخذ مجوز و تمدید آن واساندارد سازی و بهداشت محیط سالن و جدی گرفتن مباحث حقوقی دقت لازم را داشته باشند.

مسعود یوسفی در ادامه خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد باشگاه های ورزشی حفظ سلامت شهروندان است و برای نیل به این هدف باید تمام جوانب احتیاط را سنجید.

در پایان این نشست بابرگزاری رأی گیری ،محمد کریمی،دلیران صیادی،سید علی اصغر حسینی و اسماعیل قلی پور در بخش آقایان و  ام البنین امانی و نسرین چلیپا در بخش بانوان به عنوان اولین اعضای این انجمن انتخاب شدند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز