خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان اصفهان:

تغییر هرساله مدیران تامین اجتماعی کشور ضربه سختی بر پیکره کارگری وارد ساخت

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۵۹۱

سالهاست که برای همسان سازی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با مدیرعامل های متعدد به گفتگو نشستیم و جلسات متعددی با آنها گرفته شده اما پس از طرح موضوع و بررسی مسئله به محض رسیدن به نتیجه آقای مدیرعامل تغییر میکند.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران استان اصفهان امروز در ششمین اردوی آموزشی ، تفریحی کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران که در اصفهان برگزار شد گفت:  سالهاست که برای همسان سازی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی با مدیرعامل های متعدد به گفتگو نشستیم و جلسات متعددی با آنها گرفته شده اما پس از طرح موضوع  و بررسی مسئله به محض رسیدن به نتیجه آقای مدیرعامل  تغییر میکند.

فتح اله شاه زمانی به وضعیت بغرنج ومشکلات بازنشستگان اشاره کرد و گفت :تغییر هرساله مدیران تامین اجتماعی کشور ضربه سختی بر پیکره کارگری وارد ساخت.

شاه زمانی ادامه داد: تغییر هر ساله مدیران تامین اجتماعی ضربه سختی به جامعه کارگری وارد ساخت و مشکلات کارگران در این هشت ساله تنها در حد طرح موضوع و بررسی مسئله پیش رفت.

شاه زمانی تصریح کرد: همسان سازی حقوق کارگران مستمری بگیران از اول فروردین سال 87 در حالی تصویب شد که برای تمام بازنشستگان کشور ی ولشکری به اجرا در آمد الی برای کارگران بازنشسته تامین اجتماعی.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ، دولت را موظف کرده است تا همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران کارگری را اجرائی نماید ، اظهار داشت : این طرح در آستانه رای گیری در صحن مجلس قرار دارد لذا از نمایندگانی که با رای جامعه کارگری وارد خانه ملت شدند انتظار داریم به داد بازنشستگان برسند.

مسول کانون به 25 کانون بازنشستگی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 200 هزار بازنشسته داریم که 90 هزار نفر از آنها در شهر و مابقی آنها در اطراف شهر اصفهان ساکن هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز